וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה לשחרר את רוזפלט. מכבי חיפה ונהריה מעוניינות

16.4.2017 / 8:30

האדומים רוצים לדלל את הסגל, גם ג'ונס עשוי לעבור בהשאלה. פיאניג'אני על אליהו: "הוא לא שחקן רגיל", סטודמאייר עדיין מתוסכל, בכיר בקבוצה: "מכבי הקבוצה היחידה שאנחנו יכולים לנצח כרגע"

one

1."מכבי היא הקבוצה היחידה שאנחנו יכולים לנצח כרגע"

"מכבי היא הקבוצה היחידה שאנחנו יכולים לנצח כרגע בליגה", כך סיכם אמש (שבת) בכיר בהנהלת הפועל ירושלים, אחרי הניצחון 57:65 על היריבה המושבעת, שכמו האדומים, נמצאת גם כן בעיצומו של משבר חריף. ירושלים קיבלה, לשם שינוי, את הישראלים היכולת טובה: ליאור אליהו הצטיין עם 14 נקודות ו-12 ריבאונדים, וגם יותם הלפרין בלט לטובה עם 11 נקודות ומהלכי מאני-טיים שהכריעו את המשחק לטובת הביתיים.

"אני חושב שאנחנו יכולים להיות טובים יותר, עם קצת סבלנות", ניתח בסיום סימונה פיאניג'אני. "קל יותר לנהל את המשחק כשיודעים שאין בעיה בחדר ההלבשה. המטרות של המועדון ברורות. המטרה הראשונה שלי היא להשאיר את כולם רגועים, כי יש המון רגשות. כבר מחודש אוקטובר ידענו שיש בעיה עם הסגל, ניסינו לפתור את הבעיות עם החתמת ג'נטילה והאוול. נקווה שזה יעזור".

טראוויס פיטרסון הוסיף: "הגנתית שיחקנו טוב. לא היו לנו אחוזים מדהימים, אבל ההגנה הייתה באמת טובה ועכשיו נצטרך לבנות על זה. אני מרגיש ששיחקנו הרבה יותר קשוח. העונה מלאה בעליות ומורדות. אני לא מרגיש לחץ עם הזרים החדשים, זאת החלטת המאמן מי ישחק ומי לא. שני השחקנים שהצטרפו יעזרו לנו".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה 57:65 את מכבי תל אביב, אליהו הצטיין
ליאור אליהו אופטימי: "ניצחון שיכול לקחת אותנו למקומות טובים"

טראוויס פיטרסון שחקן הפועל ירושלים (שמאל) עם ג'רום דייסון. ברני ארדוב
נהנים מול היריבה המושבעת. פיטסון ודייסון/ברני ארדוב

2. למרות הניצחון: אמארה שוב מתוסכל מחוסר השימוש בו

חרף הניצחון אתמול, בירושלים מודעים היטב לעובדה שהקבוצה שרויה עדיין במשבר וכי הפלייאוף בסכנה. לאווירה העכורה בהפועל תרמה האסיפה שקיים המועדון בשבוע שעבר, שבה הלינו לא מעט שחקנים, ביניהם יותם הלפרין, ליאור אליהו וגם אייזק רוזפלט על הקרדיט המועט לישראלים. ללא קשר, בירושלים נחושים לשחרר את רוזפלט, כשמכבי חיפה ועירוני נהריה הן המועמדות העיקריות לקלוט אותו. גם שון ג'ונס עשוי לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת. אבל הצטרפותם של אלסנדרו ג'נטילה וריצ'רד האוול מעלה עוד יותר את התסכול של לא מעט שחקנים ממה שקורה בקבוצה.

גם סטודמאייר, שסיים אמש עם 8 נקודות, לא מרוצה לאחרונה, כשלמקורביו אמר השחקן כי צריך "להשתמש בו נכון יותר", והלין על השיטה של פיאניג'אני. גם באסיפה המדוברת בשבוע שעבר אמארה התלונן על כך. אמש, מספר דקות לסיום המשחק, עת הורד לספסל, נראה סטודמאייר יותר מתוסכל במיוחד, כשהוא ממלמל מספר דברים.

"אמארה בחור נהדר, אבל באופן כללי בגלל שבזבזנו המון אנרגיה העונה, אנחנו צריכים רוטציה רחבה יותר", הסביר פיאניג'אני את השימוש המועט יחסית בסנטר. "מול מכבי שיחקנו עם הרכב נמוך יותר, אבל אני חושב שכשסטודמאייר היה על הפרקט, הוא נתן את מה שהיה צריך. הרוטציה רלוונטית גם לשחקנים אחרים. גם קרטיס (ג'רלס, ו.כ) שחקן שצריך רוטציה. חשוב שכולם יהיו מוכנים לשחק מתי שאנחנו צריכים אותם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ממשיך להעיר. סטודמאייר/ברני ארדוב

3. אליהו התאושש מהתקרית: "לפעמים קורים דברים כאלה באימונים"

הירושלמי שזכה אמש לתשואות הוא ליאור אליהו. לאחר השבוע הקשה שעבר עליו, כולל אימון בו לא הורשה להתאמן עם הקבוצה, הפורוורד החזיר על הפרקט עם 14 נקודות ו-12 ריבאונדים. "התקרית? שחקני כדורסל הם בני אדם, גם לנו יש תקופות טובות יותר ופחות ולפעמים קורים דברים באימונים. בכל מקרה, הכל טוב וממשיכים הלאה".

פיאניג'אני אמר על אליהו: "ליאור היה טרי יותר, לבטח עם שני הרכבים שונים היינו צריכים להשתמש בו באופן שונה. 12 ריבאונדים זה לא משהו שקורה בכל יום. ליאור הוא לא כמו כל שחקן. כולם ניסו לעזור אחד לשני, זה מה שהיינו צריכים. היינו צריכים שיהיה לו משחק אחד טוב, הוא מעולם לא סיפר לי שיש לו בעיה. הוא היה חייב לשחק טוב".

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוזר לעצמו. ליאור אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully