וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשואן לינץ' סיכם באוקלנד, ארון הרננדז נמצא לא אשם ברצח הכפול

14.4.2017 / 22:53

קצת יותר משנה אחרי פרישתו, הרץ האחורי חזר וצפוי להצטרף לקבוצה מעיר הולדתו, לאחר שזו תגיע לסיכום מול סיאטל. חבר המושבעים מצא את שחקן העבר של ניו אינגלנד פטריוטס, המרצה כבר מאסר עולם ללא אפשרות חנינה, זכאי בירי שהוביל למותם של שני צעירים ביולי 2012

מרשואן לינץ' סיאטל סיהוקס. Rob Carr, GettyImages
התגעגעתם? לינץ'/GettyImages, Rob Carr

הרץ האחורי מרשואן לינץ' חזר הערב (שישי) מהפרישה שנמשכה עונה בודדת וסיכם בקבוצה מעיר הולדתו, אוקלנד ריידרס. רק לאחרונה נודע כי הריידרס יעזבו בעוד כשנתיים את אוקלנד לטובת לאס וגאס והחזרה של לינץ' עשויה להפיח לא מעט רוח חיים והתלהבות באוהדים המתוסכלים. על מנת שהעסקה תהפוך לרשמית, הריידרס יצטרכו להגיע לסיכום עם סיאטל, המחזיקה בזכויות על לינץ'. על פי הדיווחים, נראה כי סיכום כזה אכן יושג ללא קשיים מיוחדים.

לינץ', שדשדש בתחילת הקריירה בבפאלו, עבר במהלך עונת 2010 לסיאטל והחל בפריצה הגדולה. במשך ארבע עונות, בין 2011 ל-2014, היו לו למעלה מ-1,200 יארדים בריצה בכל עונה (השיא היה 1,590 ב-2012) ולפחות 11 טאצ'דאונים. לינץ' עזר לסיהוקס לזכות באליפות בפברואר 2013. שנה לאחר מכן, המאמן פיט קארול בחר למסור מקו ה-1 במהלך המכריע מול ניו אינגלנד, מה שהוביל לאיבוד כדור של ראסל ווילסון והותיר את לינץ' מתוסכל מכך שהוא לא קיבל את ההזדמנות להשיג תואר שני ברציפות.

הוא הודיע על פרישתו במהלך סופרבול 50 בשנה שעברה וכעת, אחרי שמועות רבות, הפך את הקאמבק לרשמי. לינץ' ינסה לחזק את הריידרס, שהיו אשתקד אחת הקבוצות הטובות בליגה עד שהקוורטרבק דרק קאר נפצע רגע לפני הפלייאוף.

ארון הרננדז שחקן ניו אינגלנד פטריוטס לשעבר בבית המשפט. AP
קצת בשורות טובות עבורו, לשם שינוי. הרננדז/AP

כוכב ניו אינגלנד פטריוטס לשעבר, הטייט אנד ארון הרננדז, יושב בכלא כבר מספר שנים לאחר שהורשע ברצח מדרגה ראשונה של אודין לויד, אולם הערב הוא זכה למעט בשורות חיוביות לשם שינוי, כאשר חבר המושבעים במשפט השני שנערך נגדו קבע כי הרננדז לא היה זה שרצח ביריות את דניאל דה אבראו וסאפירו פורטדו, ביולי 2012.

הרננדז, המרצה עונש של מאסר עולם ללא אפשרות חנינה על הרצח של לויד, בן הזוג של אחותו באותה תקופה, הואשם על ידי התביעה כי הוא היה זה שלחץ על ההדק והוביל למותם של דה אבראו ופורטדו, אולם בסופו של דבר מי שנמצא אשם במקרה היה חברו של הרננדז באותם ימים, אלכסנדר בראדלי, שירה בשניים ככל הנראה בשל עסקת סמים שהשתבשה.

בראדלי, המרצה בעצמו עונש מאסר על חלקו בירי במועדון לילה בקונטיקט, היה העד המרכזי של התביעה נגד הרננדז, אולם כאמור, חבר המושבעים מצא את השחקן לא אשם במקרה המדובר. מחר, ב-15 באפריל, ימלאו בדיוק שנתיים להרשעתו של הרננדז ברצח של לויד והוא כלוא במתקן באבטחה מקסימלית במסצ'וסטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully