וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: טורונטו מתרסקת, המטס בכושר מצוין

14.4.2017 / 8:37

הבלו ג'ייז פתחו את העונה במאזן 8:1 ובקושי מצליחים לחבוט, מה שמציב את חלומות הפלייאוף בסכנה כבר עכשיו. ניו יורק ניצחה במיאמי ב-16 אינינגים, יואניס סספדס כבר עם שישה הומראנים

דבון טראוויס טורונטו בלו ג'ייז. AP
ככה נראית טורונטו בימים אלה. דבון טראוויס/AP

שבוע שני של בייסבול כבר מאחורינו והמגמות ברחבי הליגה מתחילות אט אט להתבהר, כאשר כרגע, הבולטת מכולן אולי היה הפתיחה האיומה של טורונטו. הבלו ג'ייז קיוו גם השנה לרוץ חזק בצמרת ה-AL מזרח, אבל לאחר תשעה משחקים הם מוצאים את עצמם במאזן נורא של 8:1 ובמרחק 5.5 משחקים ממובילת הבית, בולטימור (2:6). טורונטו כבר סופרת שישה הפסדים רצופים, האחרון שבהם מול האוריולס בבית והיא שמה עד כה רק 24 ריצות על הלוח. אחרי המשחק הלילה, הקנדים עומדים על 19.0 אחוזי חבטה בלבד ורק שתי קבוצות שפתחו עונה עם מספרים כאלה בתקופת הווילד קארד הגיעו לבסוף לפלייאוף. בוסטון (4:5), היאנקיז (4:5) וטמפה ביי (5:5) צמודות במרכז הבית, לא רחוק מבולטימור.

ב-AL מרכז, דטרויט ומינסוטה הולכות ראש בראש בפסגה כרגע עם מאזן 3:6, זאת למרות שלטייגרס יש מאזן ריצות שלילי (מינוס 6) ולטווינס יש מאזן ריצות של פלוס 20. גם ב-AL מערב עדיין צפוף מאוד. שני ניצחונות רצופים של יוסטון העלו אותה ל-4:6, בדיוק כמו האיינג'לס וביתרון משחק על אוקלנד (5:5) ומשחק וחצי על טקסס (5:4). סיאטל תקועה בקרקעית הבית עם מאזן 8:2 רע.

טראוויס ד'ארנו יואניס סספדס ניו יורק מטס. AP
סספדס מברך את ד'ארנו אחרי ההומראן המכריע הלילה/AP

ב-NL, הכל מסתדר בינתיים מצוין למטס, שמובילים את המזרח עם מאזן 3:7 אחרי חמישה ניצחונות רצופים, כולל 8:9 הלילה במיאמי מהומראן של טראוויס ד'ארנו באינינג ה-16. יואניס סספדס, עם צמד הומראנים הלילה, העלה את מאזנו לשישה העונה והוא מוביל את הליגה. וושינגטון שומרת על מרחק סביר מהמטס (משחק וחצי, מאזן 4:5), אטלנטה סוגרת את הבית עם מאזן 6:2 ומתכוננת למשחק הבכורה באצטדיון החדש (הלילה מול הפאדרס).

במרכז, סינסינטי מובילה על הקאבס בחצי משחק (3:7 מול 3:6), בעיקר בזכות יחס ריצות מרשים (פלוס 21, הטוב ביותר בליגה). מילווקי ניצחה שלושה ברציפות כדי להשתפר ל-5:5 ואילו פיטסבורג הפסידה ארבעה רצופים (כולל הלילה בבוסטון, שם שמטה יתרון 1:3 באינינג השמיני בדרך ל-4:3 בסיום) והיא רק ב-6:3 ונועלת את הבית עם מאזן זהה לזה של סנט לואיס.

במערב, הקרב בצמרת הוא כרגע דווקא בין אריזונה (3:7, מאזן ביתי של 1:6) לקולורדו (4:7), כאשר הדודג'רס וסן דייגו מאחור עם 5:5. סן פרנסיסקו אחרונה בבית ומחזיקה במאזן 7:4 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully