וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דובב גבאי יעזוב את מכבי פתח תקוה בתום העונה

13.4.2017 / 14:20

החלוץ צפוי לעזוב, חצי שנה בלבד לאחר שחזר לקדנציה שנייה, איסמעיל ריאן, ישראל זגורי וסיראז' נסאר מועמדים להחליפו. הבדיקה של דור אלו נדחתה לשבוע הבא, צפוי לפתוח מול מכבי תל אביב

שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה מול שחקן מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס. אדריאן הרבשטיין
לא ישחק יותר העונה? דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

דובב גבאי עשוי לעזוב את מכבי פתח תקוה, חצי שנה בלבד לאחר שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה. במועדון מחפשים שחקן כנף אחר לעונה הבאה, ושמם של איסמעיל ריאן, סיראז' נאסר וישראל זגורי שהיו מועמדים בקיץ שוב עלו. מאז הגיע לקבוצה גבאי שותף בתשעה משחקים, אך רק שניים מהם בהרכב בליגה. גבאי, שחגג לאחרונה יום הולדת 30, כבש העונה שני שערים בסך הכל, אחד מהם בפתח תקוה והראשון היה במדי בני יהודה. בעונה שעברה הוא כבש ארבעה שערי ליגה במדי בית"ר ירושלים, כשבמחצית השניה של העונה הוא עלה בעיקר מהספסל.

כזכור, במועדון אישרו אתמול כי עודד אלקיים, יובל שפונגין, ואלעד גבאי מועמדים לרשת את עמדת המגן הימני במקום דור אלו. "כרגע ההתעסקות בעונה הבאה נעשית בהילוך נמוך, נגביר את הקצב כשנדע אם אנחנו באירופה", אמרו במועדון, שם בטוחים כי גם המקום הרביעי יבטיח את הכרטיס, אך מענק הדירוג יהיה נמוך יותר.

אליסון דוס סנטוס יוכל לחזור לאימונים ביום ראשון, ועד אז יתאמן עם מאמן הכושר של הקבוצה. החל מהיום, האימונים שלו יתקיימו מחוץ לשעות הפעילות של הקבוצה. למרות שיחזור בראשון לאימונים, קובי רפואה עדיין מתלבט האם לשתפו במחזורים הבאים. הבדיקה של דור אלו נדחתה ותתקיים בשבוע הבא, אז יתברר ממה הוא סובל לאחר שהתלונן על כאבים באזור הברך. כרגע, השחקן כשיר וצפוי לפתוח מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully