וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "איינבינדר מספיק בוגר לסיים את העונה כמו שצריך"

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק נגד הפועל באר שבע ביום ב' והמאמן הוסיף: "המשחק בטרנר הוא הכי קשה שיש. זה שהם לא הפסידו שם, הופך את זה לאתגר". מורי: "מה שהיה עם הקהל מאחוריי"

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא (משמאל) עם ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"באר שבע היא הקבוצה החזקה בליגה ". שרון מימר/קובי אליהו

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום שני. המאמן שרון מימר התייחס בין היתר לחסרונו של אנטואן קונטה המוצהב, ואחריו דיבר גם הבלם דן מורי.

"אין ספק שהפועל באר שבע היא הקבוצה החזקה בליגה והמשחק בטרנר הוא הכי קשה שיש, אבל הוא משחק בדרך להשגת המטרה וננסה להוציא נקודות", אמר מימר. "יש לנו את הכלים לכך וגם עם החיסרון של אנטואן נוכל להתמודד. יש לנו מספיק אימונים עד המשחק ונמצא את הפתרון הראוי לעמדה של קונטה. אנחנו רוצים לנצח גם בשביל טביב, אבל גם כדי להשיג את המטרה שלנו שהיא הכרטיס לאירופה. זו עובדה מוגמרת שבאר שבע לא הפסידה בטרנר - זה אתגר עבורנו".

על דן איינבינדר, המבוקש בין היתר בבאר שבע: "דן מספיק בוגר ומספיק אינטליגנט לסיים את העונה כמו שצריך ולעשות את המקסימום עבור בית"ר, הוא עושה את זה כל יום. הוא היה על הספסל במשחק הקודם כי נזקק לזה מבחינה פיזיולוגית. עשו מזה קצת רעש, אבל הוא לא היה היחיד בתקופה האחרונה, גם לחן עזרא ודן מורי הורדנו מהעומס".

על הגביע: "כולנו עדיין מאוכזבים מההפסד למכבי תל אביב, רצינו להיות בגמר בטדי. יש כאן חבורה איכותית וזו גם הסיבה ששלושה ימים אחר כך התפוצצנו מול סכנין. זה מראה על השחקנים והאנשים שיש פה, וזה משמח אותי".

דן מורי: "אני מתרכז בהצגת יכולת טובה, מה שהיה עם הקהל מאחוריי. רואדה השחקן הכי מקצוען שראיתי, הוא ראוי לכל התשבוחות. בשני המשחקים הקודמים מול באר שבע עמדנו יפה מאוד. אנחנו יודעים שזו משימה קשה, אבל ניתן להם מבט לתוך העיניים ונקווה להשיג תוצאה טובה. צריך לתת הכול על המגרש, להביא את האנרגיות שלנו ולשחק את הכדורגל שלנו. אני מאמין בנו".

בית"ר נקנסה היום ב-10,000 שקל בגלל שאוהדיה הדליקו אבוקה בחצי גמר גביע המדינה.

שחקן בית"ר ירושלים דן מורי. ברני ארדוב
"רואדה השחקן הכי מקצוען שראיתי". דן מורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully