וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו בראיון בלעדי: "האישיות היא שהשאירה אותי עשור בריאל מדריד"

16.4.2017 / 12:00

"סרחיו ראמוס הוא המנהיג שלנו. על המגרש ומחוצה לו. בריאל מדריד לא מתעלמים מבעיות, מתקנים אותן. רוצה לחתום על חוזה חדש". לכבוד הקלאסיקו המתקרב והגומלין מול באיירן: מרסלו, המגן הכי דומיננטי בכדורגל העולמי, בראיון בלעדי לוואלה! ספורט

רויטרס

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על חיחון

מבין כל 200 פלוס המגנים שמשחקים העונה בחמש הליגות הבכירות של אירופה (ספרד, אנגליה, גרמניה, איטליה, צרפת), לאף אחד אין ממוצע של שערים+בישולים פר דקה כמו שיש למרסלו. המגן השמאלי של ריאל מדריד, שעל פי אתר הסטטיסטיקה Squawka מדורג רביעי בליגה הספרדית ו-18 בחמש הליגות הבכירות ביבשת בתרומה התקפית, עומד העונה עד כה על שבעה בישולים וצמד שערים בליגה העונה, ב-1,884 דקות (שער או בישול כל קצת יותר מ-200 דקות).

זה מספר שנים שמרסלו, שהגיע לריאל מדריד לפני קצת יותר מעשור מפלומיננזה, בגיל 18 בלבד ותמורת 6.5 מיליון יורו בלבד, נחשב לאחד המגנים התוקפים הטובים בעולם והשער שלו ב-0:3 של נבחרת ברזיל מול פרגוואי בסוף החודש שעבר (השער החמישי שלו במדי הנבחרת, הראשון במשחק רשמי - מוקדמות המונדיאל) רק שם על הקביעה הזו עוד חותמת. ב-Squawka אף דירגו אותו לאחרונה במקום הראשון מבין 21 השחקנים הדרום אמריקאים שהגיעו לריאל מדריד מאז תחילת המילניום.

לקראת רגעי ההכרעה של העונה, שיכללו בין היתר את הגומלין מול באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות ואת הקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו, ב-23 באפריל, התפנה המגן של אלופת אירופה המכהנת ומוליכת הליגה הספרדית להעניק ראיון בלעדי לוואלה! ספורט.

- שחקן ריאל מדריד מרסלו. AP
הדרום אמריקאי הכי טוב של ריאל במילניום הזה. מרסלו/AP

ריאל פתחה את העונה נהדר, אבל לפני כמה שבועות הגיעו דעיכה מסוימת וכמה תוצאות פחות טובות, גם בליגה וגם בגביע. מה עושים כדי לשים לזה סוף?

"אנחנו מודעים לכך שיש לנו בעיות. בריאל מדריד אף פעם לא מתעלמים מזה. אנחנו יודעים שכדי לתקן אותם צריך שני דברים: להישאר עם הראש למעלה ולעבוד אפילו יותר קשה מאשר בדרך כלל. רק כך נוכל לתקן את הבעיות ולהתקדם הלאה".

היריבה הגדולה ביותר שלכם, ברצלונה, קצת התקרבה אליכם לאחרונה בליגה והקלאסיקו מתקרב. איך אתה רואה את הקרב על האליפות והצ'מפיונס העונה? אתה רואה את ריאל כפייבוריטית או חושב שזה "50:50"?

"הליגה הספרדית מאוד פתוחה. נהיה חייבים להציג את הכדורגל הטוב ביותר שלנו, עד הרגע האחרון של העונה, כדי לזכות בתארים. התחרות שלנו היא לא רק עם ברצלונה, כי יש עוד לא מעט יריבות חזקות בליגה, כמו אתלטיקו מדריד וסביליה".

לאחרונה ציינת עשור בריאל מדריד. בתקופתך במועדון, הרבה שחקנים באו והרבה הלכו. מה צריך שחקן שיהיה לו כדי להישאר במועדון לחוץ לתקופה ארוכה כל כך? כמה מכריע פה האופי לעומת היכולת?

"לפני הכל, אני תמיד משתדל להיות בשיאי, גם באימונים וגם במשחקים. האישיות שלי היא זו שעזרה לי להישאר פה ולהיות חלק מריאל מדריד לתקופה ארוכה כל כך. גם לעובדה שהמשפחה שלי כאן איתי ולתמיכה מצד המועדון יש חשיבות גדולה בכך".

מרסלו, רונאלדו, ריאל מדריד. AP
בדרך לזכייה שלישית בצ'מפיונס? מרסלו ורונאלדו חוגגים/AP

כמה זמן אתה חושב שעוד תמשיך בריאל מדריד? איפה את רואה את עצמך בעוד עשור, חזרה בבית בפלומיננזה או עדיין באירופה?

"החוזה שלי בריאל הוא כרגע עד קיץ 2020 והחלום הגדול שלי הוא לחדש את החוזה הזה לעוד כמה שנים טובות. אחר כך כבר נראה מה יהיה. לפחות בינתיים, אני לא חושב יותר מדי על העתיד. כשהוא יגיע, נראה מה יקרה איתי".

סרחיו ראמוס חווה עונת שיא. אתה יכול להסביר איך זה לשחק לצדו?

"סרחיו שחקן נפלא. הוא עובד כל כך קשה כל הזמן והוא מביא המון תשוקה למשחק. כשאנחנו רואים אותו משחק ככה, זה נותן לכולנו את המוטיבציה לשחק עוד יותר חזק ובכל הכוח. הוא המנהיג שלנו, על המגרש ומחוצה לו".

זכית כבר פעמיים בליגת האלופות. איזו מהזכיות הייתה גדולה יותר ו/או דרמטית יותר עבורך? הנגיחה של סרחיו ראמוס בתוספת הזמן ב-2014 או הפנדל המכריע של כריסטיאנו רונאלדו בעונה שעברה?

"שני הגמרים היו אירועים ענקיים וחשובים עבורי ומדובר בשני תארים שתמיד יישארו איתי. לא אשכח לעולם את הזכיות האלה. בגמר של 2014, מלבד שער הנגיחה של סרחיו, כבשתי בעצמי בהארכה. זה היה שער מאוד מיוחד עבורי. עליתי מהספסל באותו משחק וכבשתי את השער השלישי שלנו, בדקה ה-118. גם הגמר במילאנו בעונה שעברה היה מאוד מיוחד. זה תמיד מיוחד כשמשחק על תואר כל כך חשוב מגיע לדו קרב פנדלים ואתה מנצח בו וזוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully