וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "קלינגר טוב יותר כמאמן מאשר כמנהל מקצועי"

9.4.2017 / 7:07

הבעלים של הפועל חיפה מאשר: מעדיף שהמאמן שירד לקווים ימשיך בתפקיד. תורג'מן עדיין מועמד במקרה שיסרב, קלינגר: "בלוטת החשק עדיין רדומה, אולי זה יפתח בעתיד". סזאר עשוי לעזוב בקיץ

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"זה היה אחד ממשחקי ההתקפה הכי טובים שלנו, אבל גם אחד ממשחקי ההגנה הכי לא טובים שלנו. לניר קלינגר יש אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. הוא עושה את התפקיד של המאמן יותר טוב מאשר מנהל מקצועי, אני מקווה שיישאר בתפקיד". כך אמר בעלי הפועל חיפה יואב כץ לוואלה! ספורט, זאת בעקבות הניצחון על הפועל תל אביב.

במועדון טוענים כי כץ לוחץ שקלינגר יישאר כמאמן בעונה הבאה, אך כרגע הוא לא מתכוון למנות אותו באופן סופי. כזכור, כץ החליט כי קלינגר או עמיר תורג'מן יאמנו בעונה הבאה, כשהמאמן עצמו מסרב בינתיים לקחת את שרביט האימון. קלינגר הגיב ואמר: "כרגע בלוטת החשק שלי לאמן עוד רדומה, אבל אולי זה יתפתח בתפקיד. אני חושב שנחזור לקונספציה של מנהל מקצועי ומאמן, אבל כל ההחלטות שנקבל יהיו למען הפועל חיפה. אנחנו צריכים ללחוץ על הדוושה עד הסוף. מתמטית, עוד לא נשארנו סופית, ולכן אני על הקווים. עד שיואב כץ לא יגיע לארץ, לא נסגור אף מאמן". כץ עצמו אמר על הדברים: "אני אומר שוב, ניר מאוד הצליח כמאמן. הוא יישאר במערכת, אני מקווה. באיזה תפקיד? אני מקווה שהכישורים שלו יבואו לידי ביטוי בצורה נכונה. עד היום הוא הצליח יותר כמאמן". כץ מתכוון להיפגש עם תורג'מן, ואולי גם עם אריק בנאדו, אך כרגע הוא מעדיף כאמור את קלינגר.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
"הוא יישאר במערכת". ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

קלינגר מתלבט לגבי הקשר ז'וליו סזאר, שעשוי לעזוב בקיץ. גם פיט פלטהאוזן שסופסל בשני המשחקים האחרונים עדיין לא קיבל הצעה נוספת, אם כי כץ היה מעדיף שיישאר. המאמן עצמו נשאל גם על היחסים בינו לבין השחקנים. "אני רוצה לדרוש מהשחקנים לשחק עד סוף העונה. אנחנו לא רוצים להיות קבוצה שמחלקת נקודות. אני מבין את תומר קשטן, הוא מאוד רוצה לנצח אבל השחקנים שלו בקריית שמונה הפכו להיות ספקי נקודות. אני לא רוצה להגיע למצב הזה", אמר קלינגר. "יכול להיות שמצבת הזרים שלנו תשתנה. באייה מרשים מאוד באימונים ולכן הוא פתח. שאר הזרים בתקופה פחות טובה. פיט שוער מצוין, אין לי בעיה אישית עם אף אחד. גם לאלה יודע שאם אני מחליט שהוא קם מהספסל יש לכך סיבה. יש דינמיקות שאני כמאמן מנוסה יכול להרגיש. אין שלי שום עניין עם פיט, עם לאלה, עם כיוואן, עם אושרי או עם בן בסט".

מקסים פלקושצ'נקו הוסיף: "אני חושב שנשארנו בליגה עוד לפני המשחק הזה. ידענו שאנחנו קבוצה מצוינת, חבל שלא ניצחנו כי היו לנו הרבה הזדמנויות. הראנו לקהל מה היכולת שלנו, שהמקום שלנו אמור להיות יותר גבוה. גם כשהיינו בפיגור המשכנו לשחק. ניר שחרר לחץ, הוא מדבר איתנו הרבה, הוא מוסיף לנו המון ביטחון במשחק ורואים את זה במגרש. ברגע שניר מונה הוא לקח אותי לשיחות, הוא הסביר לי איך הוא רוצה שאשחק. הוא החזיר לי את הביטחון. אני מקווה שהוכחתי לו, ואמשיך במשחק הבאים. אנחנו באים לנצח כל משחק, חשוב שנוכיח את עצמנו עד סוף העונה. היינו טובים. הרוש הציל את הפועל תל אביב. הטעות שלו בשער שלי? הכי חשוב שהכדור נכנס". לגבי עתידו בעונה הבאה אמר: "יש לי חוזה בהפועל חיפה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully