וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "המצב לא טוב, אבל כל עוד יש סיכוי נשחק עד הסוף"

8.4.2017 / 20:17

על אף המצב הקשה, מאמן הפועל כפר סבא מסרב להרים ידיים: "המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב - על עונה שלמה". יחזקאל: "פדרו גלבאן? אף אחד לא כפה עלינו שום דבר"

מאמן הפועל כפר סבא אלי כהן. מגד גוזני
מצב לא פשוט. אלי כהן/מגד גוזני

הפועל כפר סבא ירדה הערב (שבת) למקום האחרון בליגת העל לאחר שהפסידה 1:0 לבני יהודה, זאת בעקבות הניצחונות של הפועל אשקלון והפועל תל אביב, אותה יפגשו הירוקים במחזור הקרוב.

"קצב צבירת הנקודות שלנו לא טוב, אפילו רע מאוד", אמר אלי כהן. "למרות זאת, אנחנו לא צריכים להסתכל על הקבוצות האחרות, אלא לעשות את העבודה בעצמנו. השחקנים נלחמו עד לרגע האחרון, אבל אנחנו סופגים ולא יודעים להחזיר. הרבה זמן שלא הובלנו, וזו סיטואציה קשה, במיוחד כשאתה בתחתית. המצב לא טוב, אבל כל עוד יש סיכוי נשחק עד הסוף. אין מטה קסם. השחקנים עובדים קשה במהלך השבוע. יש לנו עוד ארבעה-חמישה משחקים, לא זוכר בדיוק, אבל נתכונן בהתאם. כמו שהדברים נראים המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב הוא על עונה שלמה. להרים ידיים זה הכי קל, אבל לא נעשה זאת".

"עשינו צעד גדול בדרך להישארות", אמר ניסן יחזקאל. "אני מודה לשחקנים ולכל מי שעשה משחק ענק. עבדנו כל השבוע כדי להוריד את השחקנים לקרקע אחרי משחק הגביע. פדרו גלבאן? אף אחד לא כפה עלינו שום דבר. כשהחלטנו להביא אותו היינו שלמים עם זה. הוא כבר לא ילד, אבל הבאנו אותו למשחקים האלו. אם אשאר? ברק אברמוב יחליט מה שהוא צריך, אמתין עד סוף העונה".

עוד בנושא

בני יהודה ניצחה את הפועל כפר סבא 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully