וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: פתיחה חזקה לקליבלנד

7.4.2017 / 13:14

סגנית האלופה נכנסה לעניינים מהר וסיימה את הסדרה הראשונה עם סוויפ בחוץ מול הריינג'רס. גם מינסוטה ב-0:3, הקאבס ניצחו פעמיים בסנט לואיס (כולל אירוע ביזארי)

פרנסיסקו לינדור קליבלנד אינדיאנס. Tony Gutierrez, AP
האינדיאנס חדורי מטרה. לינדור/AP, Tony Gutierrez

עונת 2017 ב-MLB יצאה השבוע לדרך בשעה טובה ומוצלחת וכמובן שאחרי כמה משחקים בלבד עדיין קשה לזהות מגמות, אבל ישנן כמה קבוצות שבהחלט יסמנו את השבוע הראשון לחיוב או לשלילה.

קליבלנד, שהפסידה אשתקד את האליפות ממש על קו הסיום, נראית חדורת מוטיבציה ופתחה עם סוויפ מרשים בחוץ על טקסס, לפני שהיא ממשיכה לאריזונה. מינסוטה, יריבתם של הטווינס ב-AL מרכז, ב-0:3 אף היא אחרי שטאטאה את קנזס סיטי המאכזבת.

ב-AL מזרח, בוסטון פתחה עם צמד ניצחונות על פיטסבורג, כולל ווקאוף הומראן באינינג ה-12 ואילו בולטימור גברה פעמיים על טורונטו, שנכון להיום סוגרת את הבית לצד היאנקיז עם מאזן 2:1. במערב, יוסטון המבטיחה התייצבה במהרה בפסגה עם מאזן 1:3, אחרי שניצחה שלוש פעמים את סיאטל והפסידה לה הלילה.

יאדייר מולינה סנט לואיס קרדינלס עם הכדור מודבק לבטן שלו. Jeff Roberson, AP
לא מצא את הכדור. מולינה/AP, Jeff Roberson

ב-NL כבר לא נותרו קבוצות מושלמות. האלופה שיקגו קאבס ניצבת בפסגת בית המרכז לצד סינסינטי, עם מאזן 1:2. הקאביז הפסידו בווקאוף בליל הפתיחה בסנט לואיס, אבל התאוששו עם צמד ניצחונות, כאשר באחד מהם אירע רגע ביזארי, כאשר הכדור נדבק לבגד של יאדייר מולינה באזור הבטן וגרם לו לפספס אאוט בבסיס הראשון.

במזרח, וושינגטון והמטס עם מאזן 1:2 וכל שלוש האחרות במאזן 2:1 ואילו במערב, קולורדו, אריזונה והדודג'רס, שמחזיקים במאזן ריצות מרשים של 10:27 אחרי ארבעה משחקים (יאסייל פויג כבר עם שלושה הומראנים, כמו ג'ורג' ספרינגר מיוסטון), במאזן 1:3 בעוד סן דייגו וסן פרנסיסקו על 3:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully