וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "איך אפשר שלא לצאת מבואס ממשחק כזה?"

5.4.2017 / 22:50

אכזבה בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד בחצי גמר הגביע. המאמן: "רצינו מאוד ועשינו הכול, אך לצערי זה לא הספיק. קליימן? לא מנתח את היכולת של השחקנים שלי בתקשורת". 10 אוהדים עוכבו לחקירה

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים חלמה לסיים את עונת 2016/17 עם תואר, אך זה כבר לא יקרה. הערב (רביעי) הפסידו הצהובים שחורים 2:1 למכבי תל אביב ומעתה יתרכזו במאבקי הליגה. לפני שריקת הפתיחה, חלק מאוהדי בית"ר ירושלים שרו "שיישרף לכם הכפר", כשרוב אוהדי הקבוצה השתיקו אותם עם קריאות בוז. 10 אוהדי בית"ר עוכבו לחקירה בחשד למעורבותם בהדלקת אבוקה. מהמשטרה נמסר: "המשטרה תגלה אפס סובלנות לכל גילוי של אלימות או הפרת הסדר במגרש או מחוצה לו".

"איך אפשר שלא לצאת מבואס ממשחק כזה", אמר שרון מימר. "רצינו מאוד לעלות לגמר. עשינו את הכול, לא יכול להגיד מילה רעה לשחקנים שלי. הם עשו את הכול, לצערי זה נגמר בהפסד. זה היה משחק בקצב טוב מול קבוצה מצוינת. מכאן אנחנו נלך על אירופה בכל הכוח, ננסה לסיים במקום השלישי או הרביעי לפחות".

על בוריס קליימן: "לא מנתח את היכולת של השחקנים שלי בתקשורת. המשחק מול סכנין הוא אחד משמונת המשחקים הכי חשובים שנשארו לנו".

איתי שכטר הוסיף: "מאוכזבים מאוד מההפסד הזה. במשחקי הגביע מי שנענש בפעם הראשונה קשה לו מאוד לחזור. זה היה משחק שהולך לפה או לפה, היו התקפות מצד לצד. עשינו משהו יפה בגביע, מכבי תל אביב ניצחה זה מאכזב אבל יש לנו עוד מטרות חשובות השנה".

על המפגש מול סכנין: "נצטרך עכשיו להתאושש ולבוא סופר מרוכזים, זה משחק קשה. נצטרך להחזיר לקהל שלנו אחרי המשחק". על התספורת החדשה: "הילד ביקש ממנו ועשיתי את זה, אבל התספורת פחות חשובה".


עוד בנושא

מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה אחרי 1:2 על בית"ר ירושלים
מכבי תל אביב מודאגת: ברק יצחקי נפצע, מתח את שריר הירך האחורי

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים את הניצחון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully