וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מתכוונת לוותר"

7.11.2002 / 17:37

אנה סמאשנובה תתמודד ביום שישי לפנות בוקר מול המדורגת 1 בעולם, סרינה וויליאמס, בשמינית גמר טורניר המאסטרס המסכם של השנה. "אייצג את ישראל ואת עצמי בגאווה", אמרה ל'ידיעות'

הנה זה בא. אנה סמאשנובה, הטניסאית הישראלית הראשונה שמשתתפת בטורניר המאסטרס היוקרתי, תפתח ביום שישי לפנות בוקר את הופעתה בטורניר (סך פרסים 3 מיליון דולר, מגרשים קשים בלוס אנג'לס) כשתתמודד מול המדורגת ראשונה בעולם ובטורניר, סרינה וויליאמס האמריקאית.

סרינה זכתה השנה בשלושה תוארי גראנד סלאם: רולאן גארוס, ווימבלדון ופלאשינג מדו והוסיפה זכיות ב-5 טורנירים נוספים. סמאשנובה (16 בעולם) עשתה השנה התקדמות גדולה בדירוג העולמי ונהנתה משנה מצויינת, בה זכתה בתוארים באוקלנד, קנברה, וינה ושנגחאי.

בזכות הישגיה נכנסה הישראלית לטורניר המאסטרס של ה-WTA בלוס אנג'לס, המסכם את עונת 2002, בהשתתפות 16 הטניסאיות המובילות בעולם, שצברו השנה את מספר הנקודות הרב ביותר בטורנירים השונים. גם פרישותיהן של מרטינה הינגיס השווייצרית ואמילי מאורסמו הצרפתיה מהטורניר סייעו לאנה להבטיח בו את מקומה.

הטורניר נערך בשיטת נוק אאוט, בניגוד למאסטרס סוף השנה של הגברים. המנצחת בין סרינה וסמאשנובה תשחק ברבע הגמר מול ילנה דוקיץ' (יוגוסלביה, 8) או אנסטסיה מיסקינה (רוסיה). במפגש היחיד שנערך עד כה ביניהם, ניצחה סרינה את סמאשנובה 2:6, 3:6 באליפות גרמניה בחודש מאי.

"קשה לנצח את האחיות וויליאמס"

סמאשנובה התראיינה היום לנדב צנציפר ב'ידיעות אחרונות' לקראת משחק שמינית הגמר ואמרה:

"זו דווקא הגרלה מעניינת מאוד", אמרה אנה על המשחק הצפוי לה, "למרבית הטניסאיות בעולם אין הרבה סיכויים לנצח את סרינה, במיוחד במשטחי אולמות, אבל אני לא מתכוונת לוותר. לא הגעתי עד לוס אנג'לס כדי להפסיד לפני שהמשחק התחיל. עוד לפני שידעתי מה ההגרלה, היה לי ברור שאני מגיעה על מנת ליהנות ולנסות להציג את הטניס הטוב ביותר שאני יודעת.

"ברור שקשה מאוד לנצח את האחיות וויליאמס, במיוחד כשמדובר במגרשן הביתי, אבל אני כבר ניצחתי השנה טניסאיות מהעשירייה ראשונה, כך שלך תדע מה יהיה.

"להגיע לטורניר הזה היה החלום שלי והנה הצלחתי להגשים אותו. זו אחת מהמטרות שהצבתי לעצמי עוד בתחילת השנה. כיף מאוד להיות כאן באווירה הטובה של הטורניר, שיפגיש את 16 הטובות בעולם. אני מבחינתי מייצגת את ישראל ואת עצמי בגאווה רבה, כי זה כבוד גדול וניצחון אישי שלי.

"לפני שהיכרתי את פיסטולצי חשבתי על פרישה, כי לא נהניתי מהמשחק. אבל הוא שינה אצלי הכל ויחד איתו התקדמתי בגדול. ההחלטה שלי לשחק בשביל עצמי עזרה לי להיות רגועה יותר. עם עוד כמה תיקונים מקצועיים אוכל להתקדם הלאה. גם המשפחה שלי תמכה ועזרה לי".

"אני לא בדיוק חושבת לפני כל עונה על כמה נקודות אני צריכה להגן. בעונה הבאה אוכל להיכנס לטורנירים גדולים יותר ולאסוף הרבה נקודות, אבל אין לי ברורה להגיע לעשירייה הראשונה או משהו כזה, אני יכולה רק לנסות. אמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully