וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה בעננים: "כל האכזבה תישכח". גל עזיבות יגיע בקיץ?

הזהובים חגגו את ההעפלה לגמר הגביע כשברקע אי ודאות גובר לגבי הצוות המקצועי והסגל לעונה הבאה. יחזקאל ושום שוקלים את עתידם במועדון, וגם: מה מעכב את החתימה של יוסי אבוקסיס?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. ההצלחה בגביע תשכיח את העונה המאכזבת?

העצבים והתסכול שליוו לא מעט פעמים העונה את בני יהודה נשכחו אתמול (שלישי) אחרי ההעפלה לגמר גביע המדינה. במקומם הגיעו לא מעט חיוכים, שירים וריקודים בחדר ההלבשה ונדמה כי אף על פי שהעונה הזו נפתחה עם ציפיות גדולות מהנהלה החדשה ובסופו של דבר הפכה לסופר-מאכזבת בליגה, התחושה בשכונה אחרי המשחק אמש היא שההישג כבר נרשם, גם אם זה לא יסתיים בהנפת גביע. "העונה הזאת הייתה יכולה להתפתח לגמרי אחרת. אבל אם נזכה בגביע, הכל יישכח", אמר אחד השחקנים. "אנחנו צריכים להבטיח את המקום בליגה ואז יהיה לנו חודש לחלום על זכייה בגביע".

עוד בנושא:

גמר ראשון מאז 2010: בני יהודה חגגה עם 0:1 על הפועל רמת גן
ניסן יחזקאל: "מי שירצה את הגביע יצטרך לקרוע לי אותו מהגוף"
אמיר עגייב מבני יהודה על סף סיכום בבית"ר ירושלים לשנתיים

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
הכל יישכח? שחקני בני יהודה חוגגים/ברני ארדוב

2. יחזקאל ושום לא בטוחים לגבי עתידם

יחד עם השמחה, היה נראה כי בבני יהודה יש סוג גם של מסיבת סיום שנתית. המאמן ניסן יחזקאל אמר אחרי המשחק: "הרזומה שלי מדבר בעד עצמו. אם ירצו אותי פה גם בעונה הבאה, אשמח להישאר". גם המנג'ר יצחק שום כבר החל לסכם את העונה: "המטרה המרכזית הייתה להישאר בליגה. לאורך הקריירה היה לי הרבה מזל עם גביעים ואם יש אפשרות לזכות, אין דבר יותר משמח מזה. לכל אורך הדרך בגביע הצגנו יכולת מצוינת. כרגע העונה הבאה לא מעניינת אותנו. אם הייתי רוצה להישאר בעונה הבאה אז הייתי דואג לחתום כבר כשהגעתי. אני יכול להרשות לעצמי לבחור את הקבוצה שאעבוד בה בעונה הבאה. אני יכול לספר שלפני שבועיים קיבלתי שוב הצעה לאמן ביוון, אבל זה כרגע לא מעניין אותי. אני רוצה להמשיך כמנהל מקצועי, זה תפקיד שמעניין אותי ואולי זה יהיה פה ואם לא פה אז במקום אחר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל. ברני ארדוב
עדיין שוקל את עתידו. יחזקאל/ברני ארדוב

3. הקבוצה מתכוננת לגל עזיבות בגלל "התנהלות שכונתית"

לבני יהודה לא מעט כאבי ראש לקראת העונה הבאה, אחרי שנודע אתמול שאמיר עגייב ככל הנראה לא יהיה חלק מהסגל ויעבור לבית"ר ירושלים. גורמים המקורבים למועדון טענו עוד לפני המשחק כי רוב השחקנים מעוניינים לעזוב את המועדון בגלל מה שהם מגדירים כ"התנהלות שכונתית". אחד השחקנים הסביר זאת: "ולסקיס וגורדנה הם השחקנים של ניסן, על יונתן כהן וג'ייטה שום מתעקש, יובאנוביץ' לא יכול לשחק עם כחילה למרות שהוא הבלם הכי טוב שלנו, וכחילה משחק בגלל שהגיע דרך חיים רביבו שהביא גם את יחזקאל למועדון". הטענות האלה מצטרפות לרחשים נוספים שנשמעים במועדון ונראה כי רוב השחקנים, בטח אלה שמסימיים חוזה, מעוניינים לעזוב.

שום אמר בהתייחס לכך: "בחיים לא הכרחתי אף שחקן לשחק בקבוצה שלי, אם הוא לא רצה. תמיד יש מחליפים. אם אישאר פה, אני רוצה את רוב השחקנים בעונה הבאה וזה לא משנה מי יאמן. אני לא מתרגש משום דבר. אני מניח שבעוד שבוע-שבועיים נבטיח את ההישארות שלנו בליגה ואז כל אחד יעשה את החשבון שלו".

אלון מזרחי יועץ לבעלים בני יהודה. ברני ארדוב
"ההתנהלות שכונתית" מדאיגה את השחקנים. אברמוב/ברני ארדוב

4. מה מעכב את אבוקסיס?

למרות ההישג של ניסן יחזקאל, בבני יהודה עושים מאמצים גדולים להחתים את יוסי אבוקסיס בעונה הבאה. כרגע הכתומים מציעים למאמן כ-55 אלף שקל לחודש לעונה הבאה, אך ככל הנראה הצעה זו תשודרג. בקבוצה מקווים כי בואו של אבוקסיס יגרום ללא מעט שחקנים לרצות להישאר או להגיע איתו יחד. יחד עם זאת, המאמן עצמו רואה כי הנהלת הקבוצה לא מפסיקה להתערב לצוות המקצועי בעניינים מקצועים ולכן כרגע עדיין לא נתן תשובה סופית אם יגיע. חשוב לציין, בין ברק אברמוב למאמן יש קשרים מצוינים ואם אבוקסיס יחתום במועדון בסופו של דבר, אחת הסיבות העיקריות תהיה הקרבה ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully