וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "מי שירצה את הגביע יצטרך לקרוע לי אותו מהגוף"

מאמן בני יהודה חגג העפלה לגמר הגביע: "בא לי לצעוק 'יש' חזק, פרשנים אכלו את הכובע". יונתן כהן: "אין סיכוי שאחגוג נגד מכבי תל אביב". ליאור זדה: "נהנינו מאוד מהמסע בגביע"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני יהודה העפילה הערב (שלישי) לגמר גביע המדיה בפעם השישית בתולדותיה, והראשונה מאז 2010, ותנסה להניף את התואר לראשונה מ-1981. שער בודד של יונתן כהן במחצית הראשונה הספיק לזהובים להישג הנפלא, בועד מסע הקסם של הפועל רמת גן הסתיים ללא העפלה לגמר השלישי בתולדותיה.

עוד בנושא

גביע המדינה: בני יהודה גברה 0:1 על הפועל רמת גן ועלתה לגמר

"בא לי לצעוק יש כזה חזק שהקירות ייפלו", אמר בסיום מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל, "אני אתאפק עוד קצת כי עוד לא השגתי את המשימה בליגה. יש עוד זמן עד הגמר, נחגוג קצר ונתכונן למשחק בשבת. שמענו את כל הפרשנים. הפועל רמת גן קבוצה מצוינת, ויכולה להתמודד שווה בשווה עם קבוצות מתחתית ליגת העל. הם שיחקו טוב אבל אני חושב שאנחנו יותר, החמצנו מצבים טובים. הרבה פרשנים אכלו את הכובע".

על המשך העונה: "הבחורים עשו יופי של מסע בגביע, עכשיו נתרכז במטרה לשמה הגעתי ונשאיר את הקבוצה בליגה. אני לא יכול להתעסק בעתידי בעונה הבאה. אני שומע על מאמנים שמפריע להם לשמוע על מועמדים לקבוצות שלהם לעונה הבאה. אברמוב אמר לי שהוא לא נפגש עם אך אחד, וביקש ממני להתעלם, זה מה שאני עושה. במבחן התוצאה אני עומד, אם בעל הבית ירצה שאמשיך אז טוב, אם לא גם בסדר. מי שתבוא בגמר תתקבל בברכה, אני רוצה לזכות. אם ירצו לזכות בגביע יצטרכו לקרוע לי אותו לא מהלב, אלא מהגוף".

כובש השער יונתן כהן: "זה סוג של הגשמת חלום. מאוד נקשרתי למועדון. זה מאוד מתוק לכבוש בחצי הגמר. המועדון נותן לי גב, אומרים לי שצריך לעבוד קשה כדי להצליח. זו התפרצות רגשות להבקיע בפני הקהל הזה שדחף אותנו, הריקוד אחרי השער זה מהפיפ"א. מי שתנצח בחצי הגמר תנצח, לא אכפת לנו. אני מאושר. ההפסד של הפועל הוריד אותנו למטה, בשבת אני מאמין שננצח את הפועל כפר סבא. אין סיכוי שאחגוג נגד מכבי תל אביב".

טל כחילה, על מפגש אפשרי עם קבוצתו לשעבר בית"ר ירושלים בגמר: "נחכה למחר, נראה מי תהיה בגמר ואז נחשוב על המשחק הזה. אני חשבתי כשהגעתי לקבוצה שהמטרות הן הישארות בליגה והגעה לגמר הגביע. אני כרגע בבני יהודה, אני ארצה לנצח לא משנה את מי נפגוש בגמר. הגמר הוא משחק אחד, נבוא וניתן הכול. אני מעדיך לא לדבר על בית"ר, ימים יגידו אם אשאר פה".

שמחה גדולה בזהוב/ברני ארדוב

"אני לא שבור", אמר מאמן הפועל רמת גן ליאור זדה, "לוקח לי זמן אחרי משחקים להירגע ולחשוב אבל הכול בסדר. נהנינו מאוד מהמסע בגביע, הייתה לנו הרגשה שננצח ובגלל זה אני מאוכזב. חלמנו ורצינו להיות בגמר בטדי, חבל אבל זה לא לוקח כלום מהעונה המצוינת שלנו וממה שעשינו. התחלנו את המשחק לא מספיק טוב ונכנסו לבור כשספגנו. לא ייצרנו מספיק מצבים למרות שהחזקנו בכדור, אם המצב של לירן כהן היה נכנס זה היה יכול לשנות מומנטום.

"אני מאמן בצוות נהדר, אנחנו עובדים קשה, אנחנו מנסים לשחק ולא להתבטל בפני אך קבוצה. יש לנו משחק חשוב כבר עוד יומיים, מאתגר אותי להרים אותם לקראת המשחק הזה. אסור לנו לאבד אחרי עונה כל כך טובה את הדרך. אני נהנה פה, גאה בשחקנים ובמועדון. אם ננצח ביום שישי נעלה ליגה. אני לא יוצא בהצהרות אבל אני מאמין בזה. מאמין שהמסע בגביע ייתן לנו דחיפה לעלות ליגה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בראיון עם טל כחילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully