וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס ג'רלס: "לא יהיה הוגן להתייחס לאלסנדרו ג'נטילה כמושיע שלנו"

4.4.2017 / 8:24

בצל האכזבה מהיכולת, בהפועל ירושלים מגיבים להחתמה היוקרתית. הרכז ששיתף עימו פעולה במילאנו: "הוא בא לעזור לנו, לא להציל אותנו". פיאניג'אני: "זמן ההתאקלמות שלו יהיה קצר יותר"

one

האופוריה בהפועל ירושלים סביב החתמתו הנוצצת של אלסנדרו ג'נטילה נעצרה אמש (שני), לאחר שסגנית האלופה ספגה הפסד שלישי ברציפות ב-12 העונה בליגה - 86:80 לגלבוע/גליל, שהותיר אותה במקום השישי בלבד. בקבוצה מודאגים מהיכולת והמאמן סימונה פיאניג'אני הסביר: "היו לא מעט בעיות, איבדנו מומנטום לקראת הסוף. זה לא משהו שאפשר לפתור תוך כמה ימים, אבל אנחנו חייבים להגיע לפלייאוף בכושר טוב יותר. הוכחנו כבר בעבר שכשאנחנו נמצאים בכושר טוב, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אני לא אוהב להפסיד משחקים בטח לא בבית".

על אלסנדרו ג'נטילה, שצפוי לנחות בארץ ביום ראשון וללבוש את הגופיה מספר 5, אמר המאמן: "היינו צריכים עוד שחקן. אני וג'נטילה מכירים, כך שזמן ההתאקלמות שלו יהיה קצר יותר. הוא יכול לחזק אותנו בכמה דברים שאנחנו צריכים ויש לו תשוקה לשחק. הוא עבד עם מאמן, וחשוב לו להצטרף לנבחרת. הוא שחקן אגרסיבי וראינו את זה במהלך הקריירה שלו. מצד שני, חייבים לזכור ששחקן אחד לא ישנה את הסיטואציה, צריך להציג יותר אגריסיביות כקבוצה".

עוד בנושא:

סימונה פיאניג'אני: "אנחנו צריכים דם חדש וקיבלנו את זה עם אלסנדרו"
ליגת העל: גליל/גלבוע הפתיעה עם 80:86 בחוץ על הפועל ירושלים

שחקן פנאתינייקוס אלסנדרו ג'נטילה. GettyImages
לא מושיע. ג'נטילה/GettyImages

אמארה סטודאמייר, מנקודות האור הבודדות אמש, סיכם: "היה משחק קשה. נלחמנו, שיחקנו מול יריבה קשה. הם שיחקו נהדר , אנחנו לא ביצענו את העצירות הנכונות במשחק הריצה שלהם".אשר לחברו החדש אמר הכוכב האמריקאי: "אני לא מכיר את ג'נטילה, אני מתחיל ללמוד את השחקנים האירופאים".

על ההפסדים הרבים בליגה הוסיף אמארה:" התאמצנו והשתדלנו הרבה יותר מאשר המשחק הקודם, אז זה חיובי, אנחנו יודעים שצריך לתת את הלב כדי להשיג ניצחונות כמו במשחק מול גליל, אנחנו מגיעים לישורת האחרונה של העונה כשכל קבוצה תשחק כמו בפלייאוף. אנחנו חייבים להגיב ולשחק בדיוק באותה צורה. באימונים הכל הולך טוב. אנחנו חייבים למצוא דרך שבה כולם יתרמו באותו אופן לקבוצה בכל ערב. אנחנו חייבים להיות תחרותיים בכל משחק. אין לנו יתרון ביתיות, אנחנו טובים יותר בבית אבל בכל אופן צריכים לנצח בחוץ כדי להשיג את התואר. אנחנו חייבים לשחק כדורסל של אליפות עכשיו, אנחנו חייבים להיות מוכנים מנטלית , להישאר ממוקדים, להתאמן טוב וללמוד את היריבות. אני מקווה שלכולם הניסיון הדרוש כדי לזכות בתואר".

קרטיס ג'רלס, ששיחק עם אלסנדרו ג'נטילה במילאנו, אמר: "זה לא יהיה הוגן מצידנו להתייחס אל ג'נטילה כמו המושיע שלנו, הוא מגיע לעזור לנו. הוא שחקן נהדר, חבר נהדר לקבוצה, וגם חבר שלי. הוא בא לעזור לנו, לא להציל אותנו. אי אפשר להטיל את כל האחריות עליו. אני מקווה שהוא כמובן יתרום לנו ויעזור לקבוצה לנצח".

הבוקר ביקרה הקבוצה במחלקת הילדים של בית החולים שערי צדק. מעבר לחלוקת תיקי המתנות לכל הילדים, הפועל ירושלים תרמה פסנתר חדש שיוצב בכניסה למחלקה.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטודמאייר בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלפרין בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully