וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייאוש נעשה יותר נוח: במכבי תל אביב התרגלו להפסיד

3.4.2017 / 8:24

אפילו אחרי ההפסד הרביעי ברציפות, שחקני מכבי תל אביב מסרבים להתרגש: "ככה זו מכבי העונה". בגאצקיס: "אני לא נכנע", אלכסנדר: "אנחנו עדיין עושים התאמות, כולנו מחפשים פתרונות"

one

ריטואל ההשפלות ממשיך לרדוף את מכבי תל אביב. הצהובים ספגו אמש (ראשון) הפסד נוסף, הפעם 94:88 בחוץ מול בני הרצליה. היה זה הפסדם השמיני של הצהובים העונה והשלישי ברציפות מול הקבוצה מהשרון. חדר ההלבשה נראה כבר מורגל למסכת ההפסדים הממושכת, ולא נרשמה בו התרגשות רבה מדי. אם בעונות קודמות רצף הפסדים כזה היה מעורר אווירה של סוף העולם, במכבי הנוכחית כבר השלימו כנראה עם החיים אחרי הפסדים. "ככה זו מכבי העונה", הודה גורם במועדון בחצי ייאוש חצי מבוכה.

במכבי מנסים כעת להילחם על שארית הכבוד: "אנחנו לא נראים טוב. אבל בליגה כולם חייבים להבין שצריך להראות רצינות. זו מכבי וצריך לשחק ולהילחם בכל דקה, לקפוץ על כל ריבאונד, גם אם יש פצועים". בקבוצה מחכים לשובם של השחקנים החסרים. אנדרו גאודלוק צפוי לשוב לארץ תוך עשרה ימים אך עדיין לא כשיר, די ג'יי סילי, שהחל באימונים, צפוי לשוב במהלך השבוע הבא, ואילו יוגב אוחיון ייעדר כשבועיים.

עוד בנושא:

צפו בתקציר: מכבי תל אביב חטפה 94 נקודות והפסידה בפעם השלישית העונה להרצליה

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. קובי אליהו
ממשיך להפסיד. בגאצקיס/קובי אליהו

המאמן איינארס בגאצקיס אמר במסיבת העיתונאים כי בקרוב תתקבל החלטה אם לרשום לליגה את דיימון סימפסון או את קווינסי מילר, שהחל כבר באימונים. החשש בקבוצה לגבי מילר הוא כי ייפצע שוב, ואז תאבד מכבי את הרישום שנותר לה.

במכבי תל אביב שוררת בתקופה האחרונה ביקורת רבה על המאמן. בגצאקיס יצא רק לאחר חצות ושוחח בחניון עם ג'ו אלכסנדר ועם עוזר המאמן ליאור ליובין. המאמן עצמו כבר נשמע מיואש: "ההגנה משפיעה על ההתקפה. הרגשתי בחדר ההלבשה שהראשים היו למטה, היתה תחושה של הפסד ואולי זה היה בפעם הראשונה, אמרתי שאי אפשר לתרץ בחיסרון השחקנים, אבל הוכחנו גם שאפשר לשחק, אז אנחנו יכולים לשחק אבל לא ביצענו את זה. אני לא נכנע, זה חשוב. יש לנו רכז אחד כרגע. אבל אנחנו חייבים להישאר ביחד כמה שאפשר".

ג'ו אלכסנדר הוסיף: "אנחנו מתוסכלים מכל הפסד. במצב הנוכחי אף אחד לא מרוצה וכולנו מחפשים פתרונות. הרצליה שיחקה חזק והשתלטה על כל הכדורים האבודים. אנחנו עדיין מנסים למצוא את המקום שלנו. היו לנו ארבעה מאמנים העונה. כשאתה מגיע לקבוצה חדשה בתחילת העונה אתה מנסה למצוא את המקום שלך בה, ועם ארבעה מאמנים בעונה זה יותר קשה. אנחנו עדיין עושים התאמות. אנחנו מגיעים לנצח כל משחק ובמשחק הזה המאצ' אפ שלהם הקשה עלינו. אנחנו צריכים לשחק נגדם עם אנרגיות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully