וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה הבוררות בין הפועל חיפה לקוראץ'. כץ ייפגש עם קלינגר

3.4.2017 / 8:27

החלוץ דורש 5.2 מיליון שקל, הצדדים יגיעו לבוררות וינסו להגיע להבנות. הבעלים ינחת בחג, צפוי להציע שדרוג לקלינגר כדי שיישאר כמאמן, אחרת ייפגש רשמית עם תורג'מן ובנאדו

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
תביעה גדולה. קוראץ'/סוכנות ג'יני

הפועל חיפה וז'רקו קוראץ' עוברים לבוררות. לאחר תביעת הענק שהגיש החלוץ המונטנגרי כנגד הפועל חיפה ויואב כץ, הצדדים יגיעו היום בצהריים לדיון אצל הבורר, עו"ד עמיאל תגר. קוראץ', שטוען ל"מסכת של התעללות נפשית ושל רשלנות מקצועית מצד הקבוצה שמטרתה להתנער מהחוזה שלו לעונה זו ומהאופציה לעונה הבאה", תובע את שכרו שלא שולם לו, החזר הוצאות על כל הטיפולים, שנאלץ לממן מכיסו, ופיצוי בגין הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מרשלנותה לכאורה של הפועל חיפה, הפרת החוזה על ידה וחוסר תום לב – ובסך הכל כ-5.2 מיליון שקל, כשהצדדים ינסו להגיע לפשרה באמצעות הבורר.

השחקן טוען כי המועדון התנער מהחובות, לא דאג לטיפול הולם בפציעתו ומעכב את חזרתו למגרשים. במועדון, יש לציין, טוענים כי בבדיקה שנעשתה לחלוץ נמצא כי הוא סובל מקרע ברצועה ולא יכול לחזור למגרשים. "יהיה מאוד מעניין בדיון. לקוראץ' יש הרבה מה לומר על הפועל חיפה אחרי שנים של מערכת יחסים ידידותית עם הבעלים יואב כץ", אמרו בסביבתו של השחקן.

כץ עצמו יגיע לארץ בעוד פחות משבועיים, זאת על מנת לשבת עם ניר קלינגר על התוכניות לעונה הבאה. מלבד אריק בנאדו ועמיר תורג'מן, כץ מתכוון להציע לניר קלינגר שדרוג בשכר על מנת שיישאר בתפקיד המאמן. ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר שובו לארץ, משום שכץ רוצה לצפות במשחקים נוספים של הקבוצה כדי לקבל החלטה סופית בעניין. בשלב זה, כך טוענים במועדון, לבעלים אין כוונה להיכנס להוצאות מיותרות, שיגררו שכר למאמן ולמנג'ר, בזמן שהוא מאוד מעורב בהחתמת שחקנים.

החלוץ שלומי ארבייטמן יקבל היום את תוצאות בדיקת ה-MRI שלו, אז יתברר אם גמר את העונה. כזכור, לאחר בדיקה שהמועדון ערך אתמול, התברר כי ייתכן שהחלוץ סובל מקרע במיניסקוס.במהלך השבוע אמורה להיערך שיחה בין מהראן לאלה לניר קלינגר, על מנת לנסות וליישר את ההדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully