וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגצאקיס: "יש מחשבות על הכל מהכל, לא ניצלנו הזדמנויות"

2.4.2017 / 23:15

מכבי תל אביב ספגה הפסד שמיני העונה בליגה, שלישי ברציפות מול בני הרצליה, והמאמן נותר חסר אונים. אדריאן שנצץ עבור הקבוצה מהשרון: "שמח שניצחנו בגלל החיסורים, לא בגלל שזו מכבי תל אביב"

one

העונה המסויטת של מכבי תל אביב ממשיכה לספק רגעי מבוכה. הערב (ראשון) הצהובים ספגו הפסד שמיני בליגה, הפעם 94:88 בני הרצליה, שהשלימה ניצחון שלישי על חשבונה של הקבוצה האבודה של איניירס בגאצקיס, שנותרה במקום הראשון רק בגלל ההפסד של הפועל חולון להפועל תל אביב מוקדם יותר. הקבוצה מהשרון הובילה במרבית שלבי המשחק בזכות ג'ף אדיראן (27 נקודות) וטוריאן גרין (20 נקודות). 23 נקודות של ויקטור ראד לא הספיקו למכבי תל אביב.

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
מושלם מול מכבי תל אביב. גורקה/קובי אליהו

אדריאן המאושר אמר בסיום: "כל שחקן לקח אחריות והתעלה על עצמו. זה היה מאמץ קבוצתי וכולנו נתנו הכל בשביל הניצחון. צוות המאמנים הכין לנו תוכנית משחק נהדרת תוך 24 שעות, כולם עשו את המיטב שלהם. זה ניצחון חשוב בעיקר כי היו לנו פציעות ולא כי מדובר במכבי תל אביב. אני מאושר שהשגנו את הניצחון, מכבי תל אביב והפועל ירושלים לא מעניינות אותי. כל ניצחון הוא קשה".

גורקה הוסיף: "זה הניצחון הכי גדול שלי כמאמן, בעיקר בגלל אור לאומי ותום מעיין. הם היו מעולים, בעיקר בגלל המשמעת הטקטית. ידענו שאנחנו טובים יותר ממכבי תל אביב מתחת לסל, אני כל כך שמח בשבילם. גם בשביל דיי ג'יי שארפ, שהוא שחקן אימונים בשבילנו. יש לנו קבוצה מיוחדת ואופי. אנחנו מוכחים את זה כל פעם מחדש, בייחוד אחרי התצוגות נפל מול אשדוד. חשוב ששמרנו על המקום שלנו בטבלה, אם נמשיך ככה ונאמין בקבוצה - הכל אפשרי. חינכו אותי שאין תירוצים וזה דבר שאני מקפיד עליו. יש קבוצה ואיתה צריך לעשות את המיטב, כשיש בעיות אז צריך למצוא פתרונות. זה לא רק הישראלים, יש לנו חמישה זרים שעוזרים לכולם".

בצד של המפסידה סיפר בגאצקיס: "מחשבות? הכול מהכול. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאנחנו חייבים לעצור את התקפות המעבר ואת הזריקות החופשיות. אמרתי להם שאסור לנו לאפשר להם לשלוט בריבאונד. לצערי, תמונת המשחק לא השתנתה, מסיבות כאלו ואחרות. מאידך, היו לנו לא מעט זריקות טובות, אבל החטאנו, וזה חלק מהכדורסל. בסופו של דבר היינו קרובים מאוד. היינו זקוקים למהלך חיובי אחד. היו לנו כמה הזדמנויות טובות בצד ההתקפי, אך פשוט לא ניצלנו אותן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. קובי אליהו
חסר אונים. בגאצקיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully