וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנש: "אפשר לנצח כל משחק", אוהדי הפועל כפר סבא קיללו את השחקנים

2.4.2017 / 22:26

הפועל כפר סבא נותרה מתחת לקו האדום אחרי 2:0 מול הפועל רעננה, אך המגן מאמין שיש סיכוי לשרוד: "מבין את האוהדים. נישאר, חד משמעית". קדוש ואלי כהן ספגו את מרבית האש מהקהל הירוק

מאמן הפועל כפר סבא אלי כהן. מגד גוזני
עוד הפסד. אלי כהן/מגד גוזני

הפועל רעננה התקרבה הערב (ראשון) לעונה נוספת בליגת העל, בזכות 0:2 יקר מול הפועל כפר סבא. הקבוצה של חיים סילבס קטעה רצף שלילי בן חמישה הפסדים רצופים ותחגוג מאוחר יותר בחתונתו של רועי שוקרני. דור חוגי בלט עם שער ובישול למוחמד כליבאת כאשר גם שמעון אבוחצירה היה יעיל עבור רעננה. לעומת זאת הירוקים נותרו מתחת לקו האדום עם עוד תצוגה רעה, ו-10 נקודות בלבד באצטדיון לויטה, עם הפסד שלישי העונה בדרבי השרון. הקהל המקומי מחה נגד המנכ"ל רובי רגב ובסיום המשחק קיללו את השחקנים כאשר את מרבית האש ספגו אלי כהן ורן קדוש. במחזור הבא תמתין בני יהודה לעוד קרב תחתית רותח. רעננה מצדה תארח את הפועל אשקלון.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל רעננה גברה 0:2 על הפועל כפר סבא

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. מגד גוזני
בדרך להבטיח עוד עונה בליגת העל. סילבס/מגד גוזני

בסיום המפגש אמר חיים סילבס המאושר: "השגנו את המטרה אחרי שנכנסנו לסחרור קטן. נורא חיכינו למשחק הזה, כי רצינו להוכיח שאנחנו קבוצה טובה. הרגשתי שאני כמעט לא צריך להעיר לשחקנים, דברים הסתדרו ואני שמח".

אצל המפסידה, אלי כהן ניסה להסביר: "ידענו כמה המשחק הזה חשוב, כמה המשמעות שלו חשובה להמשך הדרך. פתחנו טוב והגענו למצבים, אבל ספגנו שני שערים תוך עשר דקות. זה לא הזמן להוריד את הראש, אנחנו צריכים לראות מה אנחנו עושים הלאה. זה כואב, אבל יש עוד חמישה משחקים. בחצי השני לא היינו חכמים ולא מצאנו פתרונות. הגענו אולי למצב אחד".

טל בנש המאוכזב הוסיף: "אני מבין לגמרי את האוהדים, שרוצים לראות דברים אחרים. קצת קשה לי להצביע על מה בדיוק לא עובד. אני מאמין שננתח את זה במהלך השבוע ונשפר את זה. אפשר לנצח בכל משחק, גם את בני יהודה. אם הפועל כפר סבא תישאר? חד משמעית כן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully