וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חוגגת: "אם נמשיך ככה, אין ספק שהחוזה של מנחם ימומש"

לחץ גדול השתחרר אצל האדומים אחרי הניצחון על בני יהודה, המאמן קיבל חיבוק מהאחים ניסנוב. אדי גוטליב התפייס עם האוהדים. מחמאות למשחק ההגנה של האדומים, דגני: "מרגיש טוב כבלם"

1. אפילו טוטו תמוז חגג

את השמחה בהפועל תל אביב אתמול (שבת) כנראה אף אחד לא היה יכול להפסיק. האוהדים חגגו את הניצחון באצטדיון ובחדר ההלבשה של האדומים לא היה פחות שמח. השחקנים ביקשו מטוטו תמוז, כובש אחד השערים אתמול, לשאת נאום יום הולדת וכשזה דיבר, את העוגה שהכינו לו הוא קיבל בפניו. משם כבר הצחוקים הפכו לשירים ואפילו מנחם קורצקי הצטרף לשחקניו בשירה. "רק שנשמח ככה בסוף העונה", אמר אחד השחקנים. "זה נראה אבל שזה מתחיל להתחבר ברגעים הכי חשובים".

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
יופי של חגיגת יום הולדת. טוטו תמוז/יוסי ציפקיס

2. המשחק שישאיר את קורצקי?

חיבוק גדול קיבל מנחם קורצקי מהאחים ניסנוב אתמול עם הירידה לחדר ההלבשה. לשניים לא היה סתם חשוב להזים את הדיווחים בשבועות האחרונים על מינוי מאמן אחר לקבוצה בעונה הבא, זאת בשל העבודה כי הם מאמינים מאוד בקורצקי ורוצים לראות אותו גם בעונה הבאה בקבוצה. "אם נמשיך ככה עד סוף העונה ונישאר בליגה, אין לאף אחד ספק שהחוזה של מנחם ימומש גם בעונה הבאה", אמרו בקבוצה אמש. חשוב לציין כי האחים ניסנוב, שהם אחראים על הצד המקצועי, היו בדעת מיעוט לגבי קורצקי, והלחץ להחתים מאמן אחר הגיע בעיקר מאנשי מועדון אחרים ומאוהדים".

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב עם גל שיש. יוסי ציפקיס
התפייס עם האוהדים. אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

3. יאללה, סולחה

דווקא על הגיבור הטרגי של הערב אתמול, אדי גוטליב, שהורחק, עבר שבוע יותר נעים מאחרים. כזכור, לפני כשבועיים גוטליב חזר לשחק במדים האדומים אחרי כמעט חודשיים שניסה בהם להשתחרר מהקבוצה. הקהל האדום הגיב בשריקות בוז לבלם ונראה כי סיפור אהבה עד תום זה לא יהיה. אלא שלאחר המשחק, חלק מאותם אוהדים שקיללו את הבלם ביקשו להיפגש איתו. במועדון סיפרו כי בפגישה האוהדים התנצלו וגם שמעו את גרסת גוטליב לאירועים: "זה ברור לכולם פה שהוליכו אותו שולל. חבל אבל נראה שפתחנו דף חדש לפחות תום העונה".

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
השתלב היטב כבלם. דגני/יוסי ציפקיס

4. הגנה מנצחת

למרות צמד השערים אתמול והשבחים לעמרי אלטמן על צמד בישולים, דווקא את מירב המחמאות קיבלו אתמול שחקני ההגנה. מאז שקורצקי מונה האדומים שמרו על רשת נקייה בשישה משחקים מתוך אחד עשר ובכלל הגנת הפועל מדורגת רביעית בליגה מבחינת ספיגות: "אני שמח שאנחנו סופגים פחות בתקופה האחרונה, ובממוצע אנחנו בין ההגנות הטובות בליגה", אמר אתמול אוראל דגני. "הכי חשוב זה לנצח כרגע לא משנה איך. עשינו התקדמות משמעותית מאז המשחק הקודם, עכשיו אנחנו סוף סוף מעל הקו האדום, נתעדכן בתוצאות של הפועל כפר סבא והפועל אשקלון ונקווה לטוב. ברוך השם אני עושה כבר כמה עונות טובות בתור בלם, התחלתי את זה מאז הקדנציה הקודמת שלי בהפועל תל אביב. אני מרגיש טוב בעמדה הזאת, אני חושב שאני משחק טוב ואני שמח על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully