וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תבצע מהפכה בסגל, שרצקי: "זה העונש של השחקנים"

2.4.2017 / 9:37

הבעלים הדגיש שהוא לא יקנוס שחקנים בעקבות היכולת החלשה, אבל אמר: "הרבה מהם לא ימשיכו בעונה הבאה". הדברים של תומר קשטן הובילו להתקוממות, הקבוצה מהצפון תצרף מגן שמאלי זר

שחקן עירוני קרית שמונה קאסיו פרננדס. סוכנות ג'יני
מי יהיו הבאים בתור? קאסיו/סוכנות ג'יני

אחרי עוד הפסד, הפעם להפועל חיפה, בעירוני קרית שמונה קיבלו החלטה עקרונית לעשות מהפכה של ממש בסגל השחקנים בעונה הבאה. הבעלים איזי שרצקי זועם על היכולת של השחקנים ומתכוון לשחרר רבים מהם. כפי שפרסמנו, קאסיו פרננדס כבר קיבל הודעה שהוא לא ימשיך עונה נוספת ואחרי שחיים סילבס יחתום כמאמן הקבוצה בעוד כשבועיים, שחקנים אחרים יקבלו הודעות דומות.

המאמן תומר קשטן אמר אתמול שהוא מקווה שמי שראה את המשחק יודע מה לעשות - ברמיזה לאיזי שרצקי לפעול נגד השחקנים. הרבה מהם התקוממו נגד קשטן בעקבות הדברים. "למרות שהרבה שחקנים לא התחברו לקשטן, הם גם לא יצאו נגדו", אמר שחקן בקבוצה, "במקום שיהיה איתנו הוא מפיל עכשיו אשמה עלינו. זו לא התנהגות מכובדת".

שרצקי התייחס לעניין בשיחה עם וואלה! ספורט ואמר: "מעולם לא נתתי קנס לשחקן וגם לא אתן. העונש יהיה שהרבה שחקנים לא ימשיכו".

בקרית שמונה ממתינים לחתימה הרשמית של חיים סילבס כדי לקבל החלטה סופית בנוגע לג'ייקוב נג'וקו. הנטייה היא לממש את האופצייה עליו ולהשאיל אותו לקבוצה אחרת בליגת העל בעונה הבאה. החלטה שכבר התקבלה היא להחתים מגן שמאלי זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully