וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "מלכלכים עליי כל הזמן, אני חזק ומתמודד. כיף לנצח"

חלוץ הפועל תל אביב חגג את השער הראשון שלו בליגת העל ב-0:2 על בני יהודה וחטף עוגה לפנים (הסרטון - בפנים). קורצקי: "הקהל שלנו הוא מספר אחת בארץ". יחזקאל: "אנחנו נישאר בליגה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
קורצקי מבסוט/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות בפעם השנייה בעונה. האדומים עשו את זה עם 0:2 מול בני יהודה, במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל והשני בפלייאוף התחתון. טוטו תמוז כבש שער ראשון בליגת העל אחרי ארבע שנים (38), ג'ון צ'יבויקה הכפיל (56) ואדי גוטליב הורחק (60).

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
תמוז חזר לכבוש/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי אמר אחרי המשחק: "חיכינו לזה הרבה זמן, אומרים על כל קהל שהוא מספר אחת בארץ, אבל הקהל של הפועל תל אביב הוא מספר אחת בארץ. כיף להיות במועדון כזה עם קהל כזה. השחקנים שלי נתנו הכול היום. יכולנו לעשות את זה קל יותר, אבל קשה זה מתוק ואני שמח מאוד. לא חששנו גם כשנשארנו בעשרה שחקנים. היינו בטוחים בעצמנו ושאם נשחק טוב, ננצח הפעם. אני שמח מאוד בשביל השחקנים, גם בשביל טוטו שכבש וגם בשביל אלטמן שבישל שני שערים. אני שמח ומאושר, אבל זו רק ההתחלה. המשימה היא קשה מאוד והראש שלי הוא רק במשחק מול הפועל חיפה. רצינו לעלות מעל הקו האדום הרבה יותר מוקדם, אבל היינו חסרים מאוד והיו לנו הרבה פציעות. אני מקווה שנהיה מעכשיו עם סגל מלא, שיהיו לי אופציות לחילופים ולמשחקים עם סגנון שונה ומשחק שונה.

"ידענו שבני יהודה קבוצה איכותית בחלק הקדמי, ידענו שישלחו הרבה שחקנים קדימה. אני שמח שכבשנו את הראשון והשני הגיע ממתפרצת. הפועל חיפה החליפה מאמן ויהיה לנו משחק קשה מאוד".

טוטו תמוז המאושר אמר: "כיף גדול לנצח, באמת. עשינו ניצחון חשוב מאוד, אני מודה לקהל שדחף אותנו. אין שמח ממני אחרי תקופה ארוכה שהספידו אותי, אני שמח שחזרתי לעניינים ונמשיך הלאה. המצב שלנו טוב, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהאמין בעצמנו. הצוות מכניס בנו המון ביטחון, כל משחק כזה נותן לנו דחיפה עצומה. אני רק רוצה שהקבוצה תנצח. מבחינתי, אני מוכן לא לשחק ושהקבוצה תנצח. אני עובד קשה בחודשים האחרונים, אני שומע מה שמלכלכים עליי, אבל אני חזק ומתמודד עם הכול".

שחקני הקבוצה בירכו את טוטו תמוז על יום הולדתו

ניסן יחזקאל מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
יחזקאל/יוסי ציפקיס

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל: "אני לא חושב ששיחקנו רע, אנחנו נשתפר ונישאר בליגה. לא רוצה לחשוב שהשחקנים באו לא בשיא הכוח, הם נתנו הכול והכול היום לא הספיק, נצטרך להרים אותם לקראת חצי הגמר. מצבנו בטבלה לא רע, אנחנו לא מסובכים עד כדי כך. צריכים להביא עוד ניצחון מחמשת המשחקים שנותרו. מהיום שהגעתי לא היה לנו כדור שלג וגם עכשיו לא יהיה. הגענו אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא הפסד, זה הפסד אחד בחמישה משחקים. אנחנו נישאר בליגה, נשיג שתי נקודות שצריך כדי להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully