וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל על הפצועים: "נצטרך לנשוך שפתיים". הסכם חדש נחתם מול נייקי

30.3.2017 / 13:03

מכבי תל אביב יצאה עם סגל קצר למשחק בברצלונה (22:00, 5+ לייב) והרכז מוכן: "לא ממש מתעסקים במשחק לפרוטוקול או לא". נייקי תעניק לקבוצה חסות עד 2021 תמורת כמיליון דולר

one

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 22:00, 5+ לייב) את ברצלונה במשחק חוץ לפרוטוקול בלבד במסגרת המחזור ה-29 והלפני אחרון ביורוליג. הצהובים יצאו לקטלאוניה עם סגל של 10 שחקנים בלבד וללא די ג'יי סילי, אנדרו גאודלוק וקווינסי מילר הפצועים.

גל מקל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אין משחקים לפרוטוקול. מקל/ברני ארדוב

גל מקל אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לנצח. אנחנו לא ממש מתעסקים במשחק לפרוטוקול או לא. יש לנו סגל חסר ובשני המשחקים האחרונים יצאנו מהמומנטום הטוב שהיינו בו ואנחנו רוצים לחזור אליו".

לשאלת העונה הבאה אמר מקל: "באופן אישי, אני לא מרגיש שכבר מתעסקים בזה ומשתדל להתרכז בכל משחק לגופו. אני רוצה לסיים את שני המשחקים שנשארו ביורוליג בטעם טוב ולהתרכז בליגה, שזו המטרה העיקרית שלנו. עד עכשיו, יוגב היה בריא ודי ג'יי הפסיד רק משחק וחצי, אז העומס היה בסדר. נצטרך לנשוך שפתיים עד שהחבר'ה יחזרו ונעשה הכל כדי לעשות את העבודה הכי טובה שאפשר".

הקבוצה הודיעה היום כי היא חתמה על הסכם חדש עם "נייקי", לארבע שנים נוספות. החוזה מוערך בכמיליון דולר ועל פי ההסכם החדש, החברה תספק לשחקנים ולאנשי הצוות את התלבושות, הנעליים והציוד עד תום עונת 2020/21. "נייקי" נותנת חסות לצהובים כבר 15 שנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully