וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מסתמן כי אייל משומר ימשיך גם בעונה הבאה

המגן הימני זוכה להערכה רבה אצל האדומים, שמתכוונים לממש את האופציה עליו גם במקרה של ירידת ליגה: "הוא השתלב מצוין ונחשב לאחד המנהיגים". מתח לקראת בני יהודה, התלבטות לגבי הצבת ידין בהרכב

יוסי ציפקיס

בווידאו: הפרק האחרון בסדרה "מינוס 9", המלווה את הפועל תל אביב

מסתמן: אייל משומר ימשיך גם בעונה הבאה בהפועל תל אביב. כזכור, המגן הימני חתם בינואר לחוזה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת וזוכה להערכה רבה אצל האדומים, שככל הנראה יממשו את האופציה עליו.

מבחינת ראשי המועדון, יש כוונה להמשיך את ההתקשרות עמו גם במקרה של ירידה ללאומית. בקבוצה מאמינים כי על פי המדדים והנתונים הפיזיים של משומר, הוא יוכל לשחק עוד כמה שנים בליגת העל ולכן חושבים כבר עכשיו על הארכת השידוך בין הצדדים. גורם במועדון אמר היום: "משומר השתלב מצוין אצלנו. הוא מאוד אהוב בחדר ההלבשה ונחשב לאחד מהמנהיגים של הקבוצה".

פרט לכך, בהפועל תל אביב לא החלו בחיפוש אחר שחקני חיזוק לעונה הבאה. אם הקבוצה תישאר בליגת העל, ההנהלה הנוכחית הבטיחה כי הסגל הנוכחי ישודרג במספר רב של שחקנים.

בקבוצה יש מתח רב לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה, בו ניצחון יעלה את הפועל תל אביב לפחות זמנית מעל הקו האדום. הקפטן אביחי ידין צפוי לקבל דקות משמעותיות במשחק. המאמן מנחם קורצקי מתלבט האם להרכיבו ב-11, שכן הקשר נעדר מהאימונים כחודש ימים, או לשלבו מאוחר יותר. חשוב לציין כי בן רייכרט המוצהב ייעדר, ובמועדון אף בודקים האם הקשר הצעיר שי אליאס יוכל לשחק. על פי בדיקה באתר ההתאחדות לכדורגל, השחקן צבר את הצהוב החמישי שלו במשחק האחרון ולכן הרחקתו נכנסת לתוקף במשחק הבא מול הפועל חיפה. אור אוסטוינד כנראה לא יחזור לשחק העונה בגלל פציעה בשרירי הבטן וצפוי לעזוב בקיץ.

עוד בנושא:
חדשות טובות להפועל תל אביב? אמיר כבירי ישוב לישראל לקראת חג הפסח
בתו של שחקן הפועל ת"א לשעבר" "עזרו לאבי לקבל תרופה שתשאיר אותו בחיים"

אייל משומר שחקן הפועל תל אביב לפני שמעון אבוחצירה שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
זוכה להערכה רבה. משומר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully