וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: תוקם ליגת ג'וניור בשיתוף עם ה-NBA

27.3.2017 / 21:12

הצהובים השיקו את פרויקט ליגת הילדים בחסות הליגה הטובה בעולם. סמנכ"ל ה-NBA במזרח התיכון הצהיר: "הליגה תספק לילדים שיעור לחיים". וויצ'י'ץ': "נרגשים, הפרויקט יתאים לאקדמיה שלנו"

מערכת וואלה

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על הקמת 'ליגת ג'וניור' בשיתוף ה-NBA. הפרויקט החדש הושק בצוותא עם חסוס בואנו, סמנכ"ל ה-NBA באפריקה, המזרח התיכון ואפריקה כאשר הוא צפוי למנות כ-450 ילדים. הליגה החדשה תכלול 30 קבוצות מגילאי 10-11.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר בואנו: "אנחנו שמחים להתחיל שיתוף פעולה עם הקבוצה הכי מפורסמת בישראל כדי לפתוח את ליגת הג'וניור NBA הראשונה בישראל. התכנית תספק אווירה כיפית לילדים וללמוד שיעורים לחיים כמו מנהיגות, עבודה קבוצתית וכבוד, לא רק כדורסל".

עוד בנושא:

הכי רחוק מברצלונה: על עונת הבלהות של קבוצת הכדורסל של ברצלונה

חסוס בואנו ואלי דריקס. מערכת וואלה
בואנו ודריקס/מערכת וואלה

המנהל הספורטיבי של הצהובים, ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "נרגשים לארגן במשותף את ליגת הג'וניור NBA הראשונה בישראל. קבוצות צריכות לקדם את המשחק למען הדורות הצעירים ולקרב אותם לספורט. הליגה הזו תתאים בצורה מושלמת לאקדמיה שלנו, שכוללת קבוצות רבות ברחבי תל אביב".

מתווה הפרויקט יכלול חלוקה לשני אזורים: מזרח ומערב כאשר העונה הרגילה תצא לדרך באפריל ושמונה הקבוצות הבכירות בכל אזור יעלו לפלייאוף, עד לגמר שיתקיים ביוני וייערך בהדר יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully