וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה לוחות בטון שבר בן ה-16 באמצעות הראש כדי לקבוע שיא עולם?

30.3.2017 / 5:16

אלוף הטאקוונדו הבוסני שבר את שיא גינס כשהצליח לשבור עם הראש החשוף שלו לא פחות מ-111 לוחות בטון, וכל זה ב-35 שניות בלבד

AP

גם אתם שוברים את הראש איך הצליח אלוף הטאקוונדו הצעיר לשבור 111 בלוקים עם הראש בלי לשבור לעצמו ת'ראש? אחרי שהצלחנו להכניס 3 פעמים למשפט אחד את צירוף המילים "לשבור ראש" ואנחנו די גאים בעצמנו על ההישג הזה, נעבור להישג שבאמת ראוי לציון: השיא החדש בשבירת לוחות בטון ששייך באופן רשמי לאלוף הטאקוונדו הבוסני, קרים המצ'פייק.

שובר השיאים בן ה-16 שבר 111 לוחות בטון שפוזרו ב-16 עמדות, וכל זאת תוך 35 שניות בלבד. הביצוע המרשים שלו, שצולם בעיר הבוסנית ויסוקו בשבת האחרונה, זכה לתשואות הקהל וחברי משלחת גינס, שנכחו ברגע שבירת השיא. בסרטון נראה אמן הלחימה בעל החגורה השחורה עובר בגלגלון מערמה לערמה ושובר את לוחות הבטון בראשו. מלבד נפילה קטנה, הבחור עומד באתגר בגבורה.

שובר בלוקים עם הראש בשיא גינס. AP
קוואבנגה! בן ה-16 ששבר 111 לוחות בטון/AP

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם מלכת הלימבו תצליח לעבור מתחת לרכב - עם מגשי משקאות מלאים?

לכתבה המלאה

בסוף המשימה הכואבת לצפייה, פורץ האלוף בשאגת שמחה כשהוא מרים את הידיים מעלה. המשלחת מעניקה לו תעודת הוכרה ובעודו נרגש והמום הוא לא שוכח להודות למי שמגיע: "עדיין יש לי כוח. אני רוצה להודות לכל האנשים שעזרו לי להגיע לשיא הזה. להוריי ולמאמן שלי, אדין קייביץ'".

הטאקוונדו, למקרה ששאלתם, היא אמנות לחימה קוריאנית המתבססת בעיקר על כוח שנוצר כתוצאה מתנופה של מסת הגוף ומתנועת האגן ושמה פחות דגש על כוח ישיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדוויל, מישהו?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שיא גינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully