וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהנהלת הפועל ירושלים אחרי התבוסה, פיאניג'אני מבקש חיזוק

26.3.2017 / 8:38

בכירים אצל האדומים פנו לצוות המקצועי במחצית, חומסקי העיר לעוזר המאמן: "אתם כל הזמן מוציאים את אותם שני שחקנים". המאמן רוצה להתחזק, טימור: "חייבים להתעורר על החיים שלנו". קרטיס ג'רלס נבחר לחמישיית העונה ביורוקאפ

one

נראה שהפועל ירושלים עדיין חווה על בשרה את ההדחה מאירופה. האדומים ספגו אמש (שבת) את התבוסה הקשה ביותר שלהם העונה בליגה, עם הפסד 83:59 למכבי ראשון לציון, במשחק בו נראו כבויים ונרפים.

"כבר כמה ימים שיש אווירה לא נעימה בקבוצה. אולי ההדחה מאירופה השפיעה עלינו. אבל זה לא מוצדק ולא סיבה להיראות כמו שנראינו. זה לא סוף עונה, למרות שכך זה היה נראה על הפרקט", הודו בקבוצה. גם המאמן סימונה פיאניג'אני הודה כי "שפת הגוף בקבוצה בחדר ההלבשה לא היתה טובה".

ראשי הקבוצה שוחחו ביניהם כבר אחרי המשחק, כשהמאמן מבקש חיזוק בשבועות האחרונים. במהלך המשחק אייל חומסקי, מבעלי הקבוצה, נשמע אומר בכעס לעוזר המאמן מודי מאור: "אתם כל הזמן מוציאים את אותם שני שחקנים - תוציאו את כולם". במחצית המשחק ניגשו בכירים במועדון לצוות המקצועי ונראו מאוד לא מרוצים, אך לא נכנסו לחדר ההלבשה.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים התבזתה והובסה 83:59 בידי מכבי ראשון לציון
פיאניג'אני: "קיבלנו אגרוף בפרצוף, השחקנים לא היו על המגרש"

בר טימור עם יותם הלפרין הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אווירת נכאים. שחקני ירושלים על הספסל/ברני ארדוב

האדומים דווקא צפויים לקבל שלושה ימי חופשה, אולם במקביל תיערך שיחה עם השחקנים בעקבות המצב בליגה. "יש לנו את הליגה, זו המטרה שנותרה וכל שחקן בקבוצה חייב להבין שחייבים לבוא בטירוף", אמרו אמש בקבוצה.

ירושלים נראתה עצבנית במיוחד במהלך המשחק: שון ג'ונס הורחק לאחר עבירה גסה על צ'ארלס תומאס, בעוד בר טימור ספג עבירה טכנית, ירד לחדר ההלבשה בשל פציעה בגבו ולאחר מכן חזר. טימור הלין על השיפוט: "נפצעתי ובגלל זה ירדתי לחדר ההלבשה. יש תפקיד למי ששופט את המשחק גם לשמור על הבריאות של השחקנים, הם לא עשו את זה ולכן התפרצתי. זה לא היה צריך לקרות, אבל זה קרה".

טימור התנצל בסיום בפני האוהדים. "הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה התנצלות כלפי מי שהיה פה ואוהד את המועדון הזה", אמר. "לא חושב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להיראות ככה. הגענו לשלב האחרון של העונה וצריך להבין עם עצמנו שזה לא יכול להימשך. אין לנו מה לעשות, אנחנו מקום חמישי או שישי, בחיים לא הייתי במצב הזה במועדון הזה, אבל נשארו לנו עוד תשעה משחקים וצריכים להתייחס לכל אחד כאילו מדובר במשחק גמר, כי אנחנו צריכים לטפס כמה שיותר גבוה".

טימור הוסיף: "לא יודע להגיד למה זה קורה לנו, ראו שהם רוצים הרבה יותר מאיתנו שזה הדבר הכי מעצבן, אולי כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולהבין איפה הראש שלו נמצא ואיפה הראש שלו צריך להיות. צריך להתעורר על החיים שלנו, כי זה לא נראה טוב".

כוכב הקבוצה קרטיס ג'רלס נבחר היום לחמישיית העונה ביורוקאפ. לצד ג'רלס, שסחף את ירושלים מרחק ניצחון אחד מהופעה בגמר, נבחרו לחמישיית העונה של המפעל גם אלכסיי שבד, מרדי קולינס, דז'אן מוסלי ובויאן דובלייביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully