וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת נחתה, אלישע לוי: "כנראה שעיני ראה שקורים דברים טובים"

26.3.2017 / 6:53

נבחרת ישראל ואלישע לוי נחתו בישראל. אחרי ההצהרה של יו"ר ההתאחדות, בהנהלה מסבירים: "הוא לא הביא דבר לאישור. עד שזה לא יגיע אלינו שום דבר לא סגור". אלמוג כהן: "טוב שאלישע ימשיך. ההפסד בספרד אינו כישלון"

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי. יוסי ציפקיס
הצהרת אמון של עופר עיני. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל נחתה הבוקר (ראשון) בנמל התעופה בן גוריון אחרי ההפסד 4:1 לספרד במוקדמות המונדיאל, כשדווקא אלישע לוי הוא זה שמקבל את מרבית תשומת הלב, לאחר ההצהרות של יו"ר ההתאחדות עופר עיני לפיהן המאמן ימשיך לקמפיין נוסף.

"אני מאוד שמח לשמוע שזה מה שהוא אמר. עופר כנראה ראה דברים טובים שקורים בנבחרת בלי קשר להפסד מול ספרד. אני חושב שהאמירה הזו היא ביטוי להערכה לעבודה שאנחנו עושים ושמח מאוד. כמובן שאעשה כל מה שצריך כדי לקדם את הנבחרת", אמר לוי עם הנחיתה.

בהתאחדות, לעומת זאת, טענו כי לא סוכם דבר. "עיני אמר אתמול שמבחינתו אלישע ימשיך לקדנציה נוספת, אבל כמובן שזה לא תלוי רק בו. הוא רוצה את אלישע, אבל עד שזה לא יגיע לאישור ההנהלה והמזכירות שום דבר לא סגור", אמרו שם.

שחקני נבחרת ישראל, אלמוג כהן, טאלב טואטחה. יוסי ציפקיס
מרציאנו מקבל גיבוי. אלמוג כהן עם טאלב טואטחה/יוסי ציפקיס

לוי ניתח גם את ההפסד, הצפוי יש לומר, לנבחרת החזקה בבית. "כשאתה משחק מול נבחרת כזו אתה מבין למה היא נבחרת לאחת הטובות בעולם. אני חושב שבלי קשר לשחקן כזה או אחר אתה יכול להפסיד לספרד. עשינו מה שאפשר וזה עדיין לא הספיק, ספגנו בצורה קלה מדי אבל באופן כללי אני מנסה לקחת מהמשחק הזה גם דברים טובים - שמונה איומים על השער, למשל, זה סימן חיובי. לא היתה אף נבחתר שהגיעה מולם ליותר מ-25 אחוז החזקה בכדור. אנחנו לא לבד".

אלמוג כהן הוסיף ש"אין מה להשוות בינינו לבין ספרד, הם ברמה אחרת. נתנו כל מה שהיה לנו וזה לא הספיק. אופיר מרציאנו? אנחנו נבחרת אחת והביקורת צריכה להיות על כולם, לא רק עליו".

כמו כן, כהן התייחס למעמדו של אלישע לוי ואמר ש"המשך הקדנציה שלו יהיה טוב לנו. ההפסד לספרד הוא בטוח לא כישלון עבורו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully