וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים ביורוליג: "לא שוללים הצטרפות הפועל ירושלים"

24.3.2017 / 17:45

חרף ההדחה בחצי גמר היורוקאפ, החלום של אורי אלון עדיין לא נגוז. גורמים במפעל הבכיר מודים בשיחה עם וואלה! ספורט כי במידה שיהיה כרטיס חופשי לעונה הבאה, יש לאדומים סיכוי לזכות בו

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים בוולנסיה

הפועל ירושלים איבדה לכאורה השבוע את סיכוייה להתברג בעונה הבאה ביורוליג, לאחר שהודחה בחצי גמר היורוקאפ בידי ולנסיה, אולם מתברר כי החלום הגדול של הבעלים אורי אלון עדיין לא נגוז. לוואלה! ספורט נודע כי לאדומים עדיין יש סיכוי ממשי להתברג במפעל הבכיר כבר בקיץ הקרוב.

"ירושלים היא קבוצה טובה ומכובדת, ואנחנו לא שוללים את הצטרפותה לליגה בעונה הבאה", אומרים גורמים ביורוליג לוואלה ספורט. לזכות סגנית האלופה הישראלית עומדים מספר גורמים: העובדה שהפכה העונה למושכת הקהל מספר 1 בקרב כל קבוצות היורוקאפ, עם יותם מ-8,000 צופים בממוצע למשחק בית; התברגותה בין ארבע הגדולות במפעל; הניהול וההתנהלות שהיא מציגה מאז רכש אלון את המועדון.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (שמאל) עם קרטיס ג'רלס. ברני ארדוב
בכל זאת יגיעו ליורוליג? הלפרין וג'רלס/ברני ארדוב

אבל כל זה עדיין אינו מספיק כדי שירושלים תמצא את מקומה בין 16 הקבוצות הבכירות באירופה כבר בעונה הבאה. ל-11 מועדונים חוזה מובטח ביורוליג, כשגם מחזיקת היורוקאפ, אלופות גרמניה והליגה האדריאטית וקבוצה נוספת מספרד ומליגת ה-VTB אמורות לסגור את הרשימה. בניגוד לעונה הנוכחית, שבה היה כרטיס חופשי שהוענק לדרושפאקה (בזכות היות בעליה ספונסרים של היורוליג), כלל לא בטוח שהפעם יהיה כרטיס כזה.

אז איך זה בכל זאת יקרה? לאור העובדה ששתי ספרדיות (ולנסיה ומלאגה) הגיעו לגמר היורוקאפ, ייתכן שהזוכה תקבל את הכרטיס ליורוליג בשתי דרכים - דרך המפעל היבשתי ודרך הכרטיס שהובטח לספרד. גם אם שתי קבוצות שונות יזכו בשני הכרטיסים הללו, ייתכן שהיורוליג תיאלץ לפעול כדי לא להימצא במצב שבו חמש מתוך 16 המשתתפות מגיעות מספרד (ריאל מדריד, ברצלונה ובאסקוניה בעלות החוזה המובטח, מחזיקת היורוקאפ וקבוצה נוספת מהליגה הספרדית).

באחד משני המקרים הללו, הכרטיס החופשי יוחזר ליורוליג, והיא תוכל לבחור למי להעניק אותה. אם וכאשר זה יקרה, נראה כי ירושלים תימצא במקום גבוה ברשימת ההמתנה. יש לציין כי דרושפאקה עשויה לאבד את מקומה, לאור הדיווחים שנפוצו בשבוע האחרון ולפיהם חברת "דואוש" תסיר את תמיכתה מהמועדון ותעביר אותה לפנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully