וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו שוקל לפרוש מכדורסל בקיץ הקרוב

23.3.2017 / 9:39

הפורוורד בן ה-31 מחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל ירושלים, אבל שוקל לתלות את הגופיה. בשיחות סגורות אמר כי הוא "עייף מכדורסל ושוקל לפרוש". בראיון ב-2015 אמר: "אשחק עוד שנתיים-שלוש"

one

ליאור אליהו שוקל לפרוש מכדורסל בתום טורניר היורובאסקט שייערך בקיץ בישראל, כך נודע לוואלה! ספורט. בשיחות סגורות אמר אליהו כי הוא "עייף מכדורסל ושוקל לפרוש", כשהוא מציין בהומור ש"אני כבר זקן". היחסים בין אליהו לבין מאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני, רחוקים מלהיות אידיאליים, וגורמים שונים המעורים בנושא ציינו כי "ישנם גורמים בסביבת אליהו שטוענים שאם המאמן ימשיך, השחקן לא מתכוון להישאר".

למרות טענות שמדובר איומי סרק כדי להפעיל לחץ על הנהלת האדומים, עתה נראה כי הסיטואציה שונה, וייתכן כי יפרוש בקיץ למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת בקבוצה מהבירה. חשוב להדגיש כי בשל שכרו היחסית גבוה, קשה לראות את אליהו משחק בישראל בקבוצה שהיא לא מכבי תל אביב או הפועל ירושלים, והניסיון היחיד שלו באירופה היה רחוק מלהיות מוצלח מבחינתו, למרות זכייה באליפות עם קאחה לבוראל.

ב-2015 אהרל'ה ויסברג ראיין את אליהו ל"ישראל היום" ובין היתר שאל אותו כמה זמן הוא מתכנן להמשיך לשחק. הפורוורד השיב: "עוד שנתיים, אולי שלוש... כי זה קשה, בגלל הנבחרת, בגלל שאין הפסקות לעולם. איך חבר אמר לי פעם? זה לא פשוט להניע 205 סנטימטרים. ברור שאם לא אהיה בנבחרת זה יאריך לי את הקריירה, אבל אני מאוד אוהב לשרת את המדינה, ואף פעם לא הפסדתי קמפיין בנבחרת".

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. מגד גוזני
קריירה בת 13 שנה. אליהו/מגד גוזני

אליהו (31) גדל בקבוצת הנוער של עירוני רמת גן ועבר להפועל גליל עליון עוד לפני שמלאו לו 18. הוא שיחק שלוש שנים בקבוצה מהצפון, הפך לאחד מהישראלים הבולטים בליגה ובעונת 2005/6 העמיד ממוצעים של 15.9 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק, מה שגרם למכבי תל אביב לצרפו. בתווך אורלנדו מג'יק בחרה בו במקום ה-44 בדראפט 2006.

אליהו שיחק במכבי תל אביב בשנים 2006-2009, עזב לעונה אחת בקאחה לבוראל איתה זכה באליפות ספרד, וחזר לשלוש שנים נוספות ביד אליהו. בשש השנים שלו במכבי תל אביב, זכה בארבע אליפויות ושני גביעים. ב-2013 חתם בהפועל ירושלים לשלוש שנים וב-2015 הניף איתה צלחת אליפות היסטורית.

מאז שהופיע לראשונה באליפות אירופה במדי נבחרת ישראל בשנת 2007, הפך לאחד השחקנים המובילים שלה. במוקדמות אליפות אירופה 2013 רשם טריפל דאבל נדיר במדי הנבחרת עם 18 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.
נכון להיום אליהו מדורג במקום ה-45 בקלעי כל הזמנים של הליגה עם 3,719 נקודות. עד סיום העונה הוא צפוי לטפס למקום ה-43. ממוצע הקריירה שלו עומד כרגע על 11.7 נקודות למשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully