וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "קיבלנו נוקאאוט מוולנסיה, הם שיחקו הרבה יותר טוב"

22.3.2017 / 23:44

מאמן הפועל ירושלים פרגן ליריבה: "שיחקה כדורסל מדהים, זה מתסכל" והתפנה לסיכומים: "ניצחנו קבוצות גדולות, גאה ומודה לשחקנים". סטודמאייר: "עצוב, הייתה לנו עונה מהנה עד הערב"

one

עונה אירופית מכובדת למדי של הפועל ירושלים הגיעה הערב (רביעי) לסיומה עם טעם מעט מר בפה, לאחר הפסד במשחק המכריע בחצי גמר היורוקאפ לוולנסיה, שהובילה בפער שיא של 27 נקודות במהלך המשחק. האדומים קיוו להפתיע ולעלות לגמר, אך קיבלו תצוגה חלשה מטרז קינזי, טראוויס פיטרסון וג'רום דייסון, וכך לא היו יכולים להתמודד מול ולנסיה החזקה.

עוד בנושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 90:75 על ידי ולנסיה והודחה בחצי הגמר
העונה האירופית של הפועל ירושלים: המספרים של המסע ביורוקאפ
הפועל ירושלים, ציוני העונה: ג'רלס מעל כולם, ליאור אליהו נעלם

מאמן הירושלמים, סימונה פיאניג'אני אמר בסיום: "רוצה לברך את ולנסיה. היא שיחקה כדורסל מדהים הערב, ולא רק הערב. רצינו להיות תחרותיים, אבל אני גאה בשחקנים שלנו. ניצחנו קבוצות גדולות, הגענו עד חצי הגמר ואני מודה לשחקנים שלי. תודה להפועל ירושלים, לכל הצוות שעבד ונתן לנו את האפשרות לחוות עונה מיוחדת באירופה. תודה גם לאוהדים שלנו שנתנו לנו אנרגיה. קיבלנו נוקאאוט מוולנסיה, הם שיחקו הרבה יותר טוב וזה מתסכל".

אמארה סטודמאייר: "הפסדנו, ולנסיה שיחקה מצוין. הם עשו עבודה טובה בהגנה ובהתקפה. יכולנו לנצח ולא עשינו את זה אבל תמיד יש עוד שנה לשחק. יש לנו עדיין סיכוי לזכות באליפות בישראל וזו תהיה עונה מוצלחת ואנחנו מצפים למאבקים בליגה. זו הייתה שנה מהנה עד הערב, עצוב שלא הצלחנו להעפיל לגמר".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
נפרדו מאירופה. פיאניג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully