וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל שוחרר מסגל נבחרת ישראל, איינבינדר בתמונת ההרכב

22.3.2017 / 9:34

לאחר שתורגל בהרכב, הקשר סובל מחום גבוה ויוחלף על ידי מיכאל אוחנה. קשר בית"ר עשוי לפתוח. לוי הקרין את המשחק מול אלבניה: "כך צריך לשחק". על השחקנים נאסר לצאת מהחדרים לאחר חצות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תמריא אחר הצהריים לאוביידו שבספרד, שם היא תערוך את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחרתיים מול הנבחרת המקומית. אלישע לוי ערך הלילה אסיפת שחקנים, במהלכה הקרין להם את המשחק מול אלבניה (3:0 לישראל). לוי שם דגשים טקטים, בעיקר על משחק ההגנה, ואמר בקצרה: "נראינו טוב במשחק הזה, כך צריך לשחק. יהיו עוד אסיפות בהמשך וניתן לכם דגשים נוספים".

כפי שפרסמנו שלשום, חלק מההרכב של אלישע לוי כבר סגור: רביעיית ההגנה תכלול את אלי דסה, שיר צדק, איתן טיבי ורמי גרשון, מקומם של אלמוג כהן וביברס נאתכו מובטח בקישור האחורי ואילו ערן זהבי יפתח בחוד. ההתלבטות של לוי היא לגבי הקשר השלישי שיפתח במרכז השדה ולגבי שחקני הכנף, שם נראה כי טל בן חיים זוכה לעדיפות על פני שאר השחקנים. אתמול תורגלו בירם כיאל וליאור רפאלוב בשתי העמדות הנוספות בקישור, אך הבוקר שוחרר כיאל מהסגל בשל דלקת חריפה בגרון וחום גבוה. מיכאל אוחנה מהפועל באר שבע יחליפו, בעוד דן איינבינדר נמצא בתמונת ההרכב, כשגם ניר ביטון הוא אופציה. איתי שכטר ובן שהר עשויים לקבל הזדמנות בהמשך.

שחקני נבחרת ישראל בירם כיאל, אלי דסה, דור אלו, איתן טיבי, בירם כיאל, שירן ייני. ניב אהרונסון
שחרור כפוי. כיאל באימון אמש/ניב אהרונסון

הבוקר אכלו השחקנים ארוחת בוקר משותפת ויצאו לאימון באצטדיון רמת גן, שיהיה האחרון בישראל. לאחר האימון תצא הנבחרת לשדה התעופה לקראת ההמראה לאוביידו. הנבחרת אמורה להגיע למלון בחיחון בסביבות השעה עשר בערב ושם תתחיל את ההכנות לקראת המשחק. לשחקנים ניתנה תזכורת לגבי הקוד האתי של הנבחרת, עליו יחתמו רק לאחר הנחיתה בספרד. על השחקנים נאסר לצאת מהמלון ללא אישור. כמו כן, נאסר עליהם לצאת מהחדרים לאחר חצות, זאת בדומה למסורת במשחקים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully