וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מכבי תל אביב מופתעת מסימפסון: "הוא מביא המון התלהבות"

22.3.2017 / 7:28

הצהובים שבעי רצון מהתפוקה של הסנטר, שהתלהב בסיום: "אני לא מתרגש משחקני NBA או טופ יורוליג". לנדסברג משחזר את סל הניצחון: "הייתי בהלם, לא האמנתי", סילי ייבדק, בספק גדול לז'לגיריס

one

ראשי מכבי תל אביב אמנם מתוסכלים מהעונה העגומה שעוברת על הקבוצה, אולם אתמול (שלישי) הם סוף סוף קיבלו רגע של נחת, כשהצהובים גברו 79:81 על פנרבחצ'ה בטורקיה מסל ניצחון של סילבן לנדסברג. הניצחון אמנם היה חסר חשיבות, אולם בקבוצה מרוצים ממגמת השיפור. "היתה תצוגה יפה של הקבוצה בדרבי וגם בטורקיה", אמרו אמש. "נכון שאין עוד סיכוי העונה עוד ביורוליג, אבל צריך להמשיך להילחם, להראות יכולת טובה ולהשיג את המטרות בצורה המכובדת והטובה ביותר".

בקבוצה יערכו היום בדיקות לדי ג'יי סילי, שנפצע אמש ונמצא בספק למשחק הביתי מול ז'לגיריס מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5 לייב). דווין סמית' לא שותף לאחר שהצוות המקצועי החליט שלא לסכן אותו. מסתמן שסמית' לא ישחק מחר.

עוד בנושא:

על הבאזר: מכבי תל אביב ניצחה 79:81 את פנרבחצ'ה
בגאצקיס: "ניצחון חשוב מאוד שהופך אותנו לחזקים יותר"

דיימון סימפסון שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
הפתעת העונה. סימפסון/GettyImages

סילבן לנדסברג שקלע סל ניצחון על הבאזר וסיים עם 22 נקודות , זכה לחיבוקים ומחמאות בסיום. השחקן סיפר: "הרגשתי טוב מאוד כל המשחק והחברים אמרו לי להישאר אגרסיבי ולהמשיך בדיוק כך. בכדור האחרון יוגי לקח את הריבאונד ומסר לי, ידעתי שאין מספיק זמן לעוד מסירה אז לקחתי צעד אחורה וזרקתי ממצב קשה. כשהכדור התחיל לקפץ על הטבעת זה הרגיש לי כמו שעה. התפללתי שהכדור ייכנס כי הייתי מותש פיזית ולא רציתי הארכה. כשזה נכנס אחרי שלוש קפיצות הייתי בהלם, לא האמנתי".

במכבי הביעו שביעות רצון מדיימון סימפסון שסיים אמש עם 14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 חטיפות. בסך הכל בשלושת הופעותיו ביורוליג מעמיד סימפסון ממוצעים של 10 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות, הרבה יותר מכפי שציפו ממנו. "הוא מביא המון התלהבות ואנרגיה", אמרו בקבוצה. סימפסון סיכם: "הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה. עבדנו קשה באימונים וגם כשהיינו בפיגור גדול לא איבדנו אמונה וחזרנו כמו גדולים, עם הרבה סבלנות ומשמעת קבוצתית. מבחינה אישית, שיחקתי הכי חזק שאני יכול ונתתי הכל, אני לא מתרגש מכך שמולי עומדים שחקני טופ יורוליג ו-NBA לשעבר כמו וסלי, אודו ואנטיץ'. בזריקה האחרונה של סילבן, בקפיצה הראשונה חשבתי שהולכים להארכה, בשנייה חשבתי שיש סיכוי שזה ייכנס ואז בשלישית פשוט התחלתי לצעוק".

לצהובים מצפה לו"ז צפוף: בחמישי תשלים מכבי ארבעה משחקים תוך שמונה ימים כאשר תארח מחר את ז'לגיריס קובנה במסגרת משחק יורוליג נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully