וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אזקיאל אנדואסל, הפועל תל אביב שוקלת לחתוך גם את מייקל סיטון

החלוץ הושעה ביום שבת לאחר שגילה שלא יקבל דקות משחק מול קרית שמונה, התפרץ בחדר ההלבשה ואכל פירות על הספסל. במועדון ידרשו ממנו להתנצל, אחרת ייפרד מהקבוצה בדומה לאנדואסל

עריכה: שמרית גולדשטיין

בווידאו: המשחק במתחם חולות

האם מייקל סיטון בדרך להיות הזר השני שייחתך מהפועל תל אביב? ביום שבת הושעה החלוץ בשל התפרצותו בחדר ההלבשה אחרי שהבחין ששוב הוא לא יקבל דקות משחק, הפעם מול עירוני קרית שמונה, ואף עלה עם פירות לספסל. מאז ועד היום הוא לא נכח באימוני הקבוצה.

מחר אמורה להיערך שיחה בין קורצקי לסוכנו של החלוץ אדם קידן ובה יובהר לשחקן כי התנהגות מסוג זה לא מקובלת. אם סיטון לא יתנצל ולא יראה נכונות לחזור ולהתאמן ולהתנהג כשאר השחקנים, גם הוא, בדומה לאזקיאל אנדוסאל, ייפרד מהקבוצה. קידן אמר: "בכל מקום בעולם שחקן רכש שלא מקבל צ'אנס במשך חודשיים, מפתח תיסכול".

שחקני הקבוצה בן רייכרט, סער בנבנישתי ושחר הירש הגיעו למתחם חולון לרגל היום הבינלאומי למאבק בגזענות והביעו סולידריות עם סבלם של הפליטים. "המועדון שלנו חרט על דגלו את קבלת השונה והאחר, עזרה לזולת והבעת סולידריות עם כל אדם באשר הוא", נמסר מהמועדון. "כבר הוכח לא פעם שהכדורגל הוא מקור אידיאלי לקירוב לבבות וגישור על פערים ומי ייתן ונאמץ את עקרונות הספורט גם לחיים עצמם. המאבק בגזענות הוא מאבק ארוך ומתיש שבסופו, כך כולנו מקווים, תהיה לנו חברה טובה ומכילה יותר".

עוד בנושא:

בגלל הניצחון על קרית שמונה: הפועל תל אביב עשויה להפסיד את חיים סילבס

שחקן הפועל תל אביב מייקל סיטון, שחקני הפועל חיפה שמואל שיימן, ניסו קפילוטו. ברני ארדוב
יידרש לגלות רצינות. סיטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully