וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קוויאר: "ההגנה של ישראל פגיעה. בן חיים החלוץ קטלני באחד על אחד"

21.3.2017 / 17:55

בלם מכבי פתח תקוה ניתח את יחסי הכוחות לקראת המשחק בחיחון: "ישראל תתבסס על משחק נסוג וחטיפות", וסימן את האיום על ספרד: "דסה בעל הרבה איכויות בהתקפה, חמד תמיד מסוכן ברחבה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בזמן שנבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המפגש מול נבחרת ספרד, בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018, ז'ולן לופטגי קיבל היום חוות דעת מעמיקה על החבורה של אלישע לוי ממקור בלתי צפוי. בלם מכבי פתח תקוה, קרלוס קוויאר, מתחזק תקופה ארוכה בלוג ולקראת המפגש בחיחון ביום שישי הוא בחר לסמן את ארבעת האיומים המרכזיים על המארחת.

"אחרי מספר חודשים בהם שיחקתי בליגה הישראלית אני מרגיש שאני מסוגל להעניק את נקודת המבט שלי לקראת המשחק בין שתי הנבחרות", פתח קוויאר: "ישראל הצליחה בשנים האחרונות להרים את הרמה שלו של הנבחרת דרך שחקנים שמשחקים באירופה ובליגות טובות יותר מאשר ליגת העל. כמובן שאני רוצה שספרד תנצח, ובמקביל שמח עבור חבר לקבוצה (דור אלו) שנמצא בסגל הישראלי".

עוד בנושא:

אלישע לוי לשחקנים: "צפו למשחק מהיר. חייבים להיות צפופים"
אל תוך "מעוז האנטישמיות": בספרד מודאגים מהגעת ישראל לחיחון

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
מחוץ לרשימה של קוויאר. זהבי/יוסי ציפקיס

קוויאר ניתח: "אני בטוח שישראל תתבסס על משחק בו היא תשתדל לצמצם רווחים לאורך כל המשחק, להתבסס על משחק נסוג, נוקשה ובוודאי תנסה לחטוף את הכדורים בסמוך לשער הספרדי. אם ספרד תצליח להניע את הכדור בצורה חכמה ולמצוא רווחים, היא תבקיע. משחק ההגנה של ישראל פגיע, ולכן היא תנסה להיות צמודה לרביעיית ההגנה".

בלם המלאבסים גם בחר את ארבעת השחקנים הבולטים ביותר בסגל של אלישע לוי ובאופן מפתיע בחר להותיר בחוץ את הקפטן ערן זהבי ואלמוג כהן: "הראשון ברשימה שלי הוא טל בן חיים החלוץ. הוא שחקן התקפה מגוון שמסוגל לעשות נזק ליריבות, הוא מומחה באחד על אחד ויכול להבקיע בימין ובשמאל. תומר חמד הוא שחקן מוכר בספרד אחרי העבר שלו במיורקה ואלמריה, יש לו עונה נהדרת בברייטון והוא מסוכן מאוד בתוך הרחבה. אלי דסה הוא מגן עם איכויות התקפיות טובות. הוא שורף הרבה שטחים ולא מפחד ממאבקים. אחרון ברשימה שלי הוא ניר ביטון מסלטיק. הוא אומנם לא משחק הרבה, אך יש לו איכויות רבות. מדובר בקשר עם ביטחון עצמי, אמונה והוא מאוד ממושמע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני נבחרת ישראל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully