וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מוכנה לרגע האמת, סימונה פיאניג'אני: "אין לנו מה להפסיד"

21.3.2017 / 22:20

האדומים ערכו אימון מסכם לקראת המשחק המכריע מול ולנסיה בחצי גמר היורוקאפ (ד', 21:30, ערוץ 20), המאמן הצהיר: "אתן לפיטרסון לשחק, לא יודע כמה". הלפרין: "מבינים את משמעות המעמד"

אתר רשמי

הפועל ירושלים הגיעה היום (שלישי) מברצלונה לוולנסיה באוטובוס לקראת המשחק השלישי והמכריע בחצי גמר היורוקאפ (רביעי, 21:30, ערוץ 20). סגנית האלופה הישראלית יודעת שהיא רחוקה 40 דקות מהעפלה לגמר אירופי שני בתולדות המועדון, לאחר הזכיה ביורוקאפ בזכות הניצחון הבלתי נשכח על ריאל מדריד ב-2004.

האדומים שוהים במלון המרוחק כעשר דקות מהאולם והערב ערכו אימון מסכם. טראוויס פיטרסון יזכה למנוחה ולא יתאמן, אך שב ומציין בפני הקבוצה כי למרות הכאבים הוא מעוניין לשחק מחר, ומסתמן שיעלה עם זריקה.

"אם זה לא היה משחק על מקום בגמר היורוקאפ, אני לא יודע אם הייתי משחק", אמר פיטרסון. "אנחנו עושים כל מה שצריך כדי לגרום לי להיות כשיר. אני מקווה שהכתף שלי תחזור להתנהג כרגיל כדי שאוכל להתכונן למשחק כמו שצריך. הדברים שיכריעו את המשחק זהים לאלה שהכריעו את המשחקים הראשונים. עניין הריבאונד הוא חשוב מאוד. נצטרך להאט את התקפות המעבר של ולנסיה ולדבוק בתכנית המשחק ההתקפית שלנו".

עוד בנושא:

אתגר ספרדי כפול: "משחק מקדים" והפועל ירושלים מתכוננים לרגע האמת בוולנסיה
ולנסיה מתקשה למכור את כל הכרטיסים למשחק 3, ויווס יהיה כשיר?

שחקן הפועל ירושלים טרוויס פיטרסון. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
אופטימי. פיטרסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

בירושלים קיימו פגישת תיאום עם אנשי ולנסיה, קב"ט הקבוצה והמשטרה המקומית, במטרה להסדיר מראש את נושא האוהדים האורחים, בצל אירועי המשחק הראשון. לאחר הפגישה הוחלט כי אוהדי ירושלים יישבו באיזור אחד, לאחר שיעברו בדיקה קפדנית בכניסה לאולם. נכון לעכשיו אין אישור להכניס תופי עידוד למשחק.

סימונה פיאניג'אני אמר: "זה משחק שאנחנו מתרגשים לקראתו. ולנסיה היא קבוצה שמובילה את הליגה שלה בספרד, היא כמו קבוצת יורוליג שנמצאת בכושר טוב. אם הגענו לפה אחרי ארבעה משחקים ששיחקנו כבר מולם העונה, זה אומר שעשינו משהו מיוחד השנה ואנחנו לא רוצים לוותר עכשיו. עשינו עבודה טובה, אני גאה בכל השחקנים שלי, אין לנו מה להפסיד, זה יכול להיות משהו מיוחד עבור ההיסטוריה של המועדון. אנחנו יודעים שפיטרסון הוא חזק מנטאלית, הוא נפצע במשחק האחרון אבל הוא רוצה לשחק מחר. אני אתן לו לשחק, עדיין לא יודע לכמה דקות, תלוי איך הוא ירגיש"

המאמן האדום הוסיף: "ליאור אליהו שחקן ותיק, ויודע לשחק משחקים כאלו. נעשה מה שצריך, נהיה מוכנים לכל סיטואציה. חצי גמר זה מעמד מיוחד ויש אווירה חמה, זה מיוחד להיות במעמד הזה וגם אם ננצח או נפסיד, זהו צעד משמעותי עבור המועדון. בעתיד יהיו לדעתי 20 קבוצות ביורוליג, שוחחנו בקיץ לאן צריך להגיע באירופה ועשינו צעד כזה העונה".

יותם הלפרין הוסיף: "אנחנו דרוכים ומבינים את המשמעות של הסיטואציה והמעמד. כיף גדול שיש את הההזדמנות הזאת אחרי שהצלחנו להשוות את הסדרה ל-1:1, אנחנו משחקים בשביל הרגעים האלה. ברור לכולם מה זה יתרון ביתיות אבל הוכחנו כבר השנה שאפשר לנצח אותם בבית. נצטרך לשמור על קור רוח ולא לעשות טעויות. נצטרך להיות מאוד נחושים לאורך 40 דקות ומאוד מרוכזים, בסופו של יום מי שיהיה יותר מרוכז, אני מניח שינצח את המשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל ירושלים אייזיק רוזפלט, יותם הלפרין. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
גם הוא דרוך. הלפרין לצד רוזפלט/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
גאה בשחקניו, כך או כך. פיאניג'אני/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

כ- 150 אוהדים אדומים אמורים להיות באולם, מה ששימח מאוד את שון ג'ונס: "אני מעריך את זה שהם יגיעו לעודד אותנו, למרות שצריך לטוס במיוחד בשביל זה. זה משהו שחדש עבורי".

על המשחק עצמו אמר שחקן הפנים האמריקאי: "זה הולך להיות קשה, אבל צריך להציג את רמת האנרגיה שהצגנו במשחק האחרון והגנה וריכוז גבוהים. אני מאוד מעריך את זה שאני במעמד הזה, בטח בסיטואציה הזאת באירופה. זה דבר גדול בקריירה שלי".

על שיתוף הפעולה עם אמארה סטודמאייר אמר ג'ונס: "הוא היה אחד השחקנים שהערצתי עוד לפני שהגעתי. אפשר ללמוד ממנו לא מעט באימונים ובמשחקים איתו. זה ניסיון מצוין". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה מעוניינים לשמור על מרבית הסגל ובשיחות שערכו ראשי המועדון עם סטודמאייר אמר הכוכב כי הוא מאוד נהנה בישראל ורוצה להמשיך ולשחק במועדון גם בעונה הבאה. הסנטר אף הגיש את כל המסמכים הדרושים לקבלת אזרחות וממתין לאישור משרד הפנים.

בקבוצה רוצים לממש גם את האופציה על שון ג'ונס לעונה הבאה. "אני מאוד אוהב לשחק פה, החברים שלי לקבוצה הם כמו אחים", אמר השחקן. "אני מסתגל ולומד מה המאמן צריך ממני על המגרש. יש משחקים שהוא רוצה ממני להציג יותר הגנה , יש ימים שהוא רוצה שאציג יותר התקפה, או אנרגיה. כך אני מסגל את המשחק שלי".

שחקן הפועל ירושלים שון ג'ונס. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
דרוך לקראת רגע האמת. שון ג'ונס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

המאזן בין שתי הקבוצות עומד על 3:5 לזכות ולנסיה, אולם על אדמת ספרד המאזן מראה על 2:2. ירושלים ניצחה 77:81 בספרד את הכתומים במפגש הראשון בין שתי הקבוצות, במה שהיה הפסד הבית היחיד של ולנסיה העונה ביורוקאפ. המארחת תחסר גם מחר את הרכז הראשון שלה אנטואן דיו הסובל מפציעה, כשעדיין לא ברור האם הרכז השני גיאם וויוס, שעדיין לא שיחק בסדרה, יהיה כשיר.

המאמן פדרו מרטינס התייחס לכשירותו של וויווס במסיבת העיתונאים ואמר: "נעשה כל מאמץ כדי שישחק, אבל אי אפשר להבטיח כלום. הוא לא התאמן היום, אבל מצבו השתפר בהשוואה ללפני שבוע. במצב נורמלי הוא לא היה משחק".

על המשחק עצמו אמר מאמן ולנסיה: "המפתח הוא להאמין בעצמנו, אנחנו צריכים את האוהדים ואם נעשה דברים כמו שצריך, יהיה לנו סיכוי להעפיל לגמר אירופי".

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודומאייר. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
מי יעלה לגמר? אמארה סטודמאייר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully