וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "אין מקום לשום סממן גזעני, המדיר אדם מאיתנו רק בשל מוצאו"

21.3.2017 / 14:09

הבעלים של בית"ר ירושלים שיחרר הצהרה ביום הבינלאומי למאבק בגזענות בה כתב: "הפנים של המועדון הן לא של קומץ אלים וגזען, הגברנו את צעדינו בנושא, אבל לא נוכל לעשות זאת לבד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, הוציא היום (שלישי) הודעה באתר הרשמי של המועדון בנוגע ליום הבינלאומי למאבק בגזענות, בה כתב: "היום מציינים בעולם את היום הבינלאומי במאבק בגזענות. זוהי הזדמנות מצוינת מבחינתי ומבחינת המועדון לחזור ולהצהיר כי אין מקום לשום סממן גזעני, המדיר אדם מאיתנו רק בשל מוצאו, צבע עורו או מינו. בתקופה האחרונה הגברנו את צעדינו בכל הנוגע למאבק של המועדון בגזענות ובאלימות והצהרתי כי הפנים של המועדון המפואר שלנו הן פניו של מייסדי תנועת בית"ר ולא של קומץ אלים וגזען שאינו משקף כלל את רוח המועדון: כבוד לאחר, הכלתו של השונה וקבלה של הזר".

"אני מאמין כי אנו עומדים בפני ימים טובים מבחינה מקצועית", המשיך טביב. "כשהקבוצה חוזרת ונראית כפי שה-DNA של המועדון מחייב. אין לנו להתעלם מכל הנוגע להתנהגות והתנהלות הקהל, שיותר ויותר מפנימים כי אין מקום לגזענות בקרב המועדון. אך לא לבד נוכל לעשות כן. לכן, אני פונה אל כבוד ראש הממשלה, כבוד נשיא המדינה, שרת הספורט, השר לביטחון פנים, שרת המשפטים ולכל חבר ממשלה וחבר כנסת שהדבר פועם בקרבו, לשלב ידיים במאבק החשוב הזה ולהפעיל את מלוא כובד משקלכם על מנת לסייע לחברה שלנו בכלל ולמועדון שלנו בפרט".

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ניצל את ההזדמנות. אלי טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully