וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל מוכנה: "המפתח בספרד - להחזיק כמה שיותר בכדור"

21.3.2017 / 7:51

מאמן הנבחרת אלישע לוי ערך אסיפה ראשונה לקראת המשחק בחיחון ביום ו' ודירבן את שחקניו: "ספרד הנבחרת החזקה בעולם, אבל לא נתבטל". מרציאנו: "אני בכושר טוב. היברניאן מועדון גדול"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה למשחק המרתק בחיחון, ביום שישי בערב (22:45) מול נבחרת ספרד.

"אנחנו משחקים נגד הנבחרת החזקה בעולם, אבל בשום משחק לא נבוא להתבטל. אנחנו באים לשחק בכבוד בכל משחק ולהחזיק כמה שיותר בכדור, כמה שאפשר, כי זה המפתח במשחק הזה. להחזיק בכדור כמה שאפשר ולא רק לרדוף אחריו ולהיות מאחוריו", כך אמר המאמן אלישע לוי, באסיפה הראשונה שקיים עם שחקני הנבחרת אמש, לקראת ההתמודדות. לוי, ששוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה לפני האימון, הוסיף: "אני מאמין בסגל שיש פה, מאמין בכם. יש פוטנציאל אדיר כאן. שיהיה לנו בהצלחה".

היום (שלישי) תגביר הנבחרת, שהתכנסה אתמול לראשונה ברמת גן, את רמת ההכנות: לוי יערוך שני אימונים ואסיפה ראשונה. מחר תמריא הנבחרת לאוביידו ומשם תעשה את דרכה לבית המלון.

שחקני הנבחרת שוחררו אתמול לביתם ורק היום ילונו במלון במרכז הארץ. לוי עצמו נוטה לפתוח עם ערן זהבי בחוד ומתלבט בעיקר לגבי שחקני האגפים. ביברס נאתכו ואלמוג כהן צפויים לפתוח במרכז הקישור, כשגם דן איינבינדר בתמונה. שיר צדק ואיתן טיבי יפתחו במרכז ההגנה.

עוד בנושא:

אל תוך "מעוז האנטישמיות": בספרד מודאגים מהגעת ישראל לחיחון

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. ברני ארדוב
מה אפשר לעשות בספרד? לוי/ברני ארדוב

מי שדיבר עם התקשורת לפני האימון היה שוער היברניאן הסקוטית, אופיר מרציאנו. "אני מרגיש בכושר טוב. שיחקתי המון משחקים בתקופה האחרונה בקבוצה, הרמה שם טובה. אני מגיע לנבחרת בראש נקי. המטרה היא לעשות עבודה טובה באימונים, אבל מעבר לזה זאת לא החלטה שלי מי יפתח", אמר השוער. "הוכחתי שאני מסוגל לשחק ברמות הגבוהות ועשיתי עבודה טובה. כדורגל הוא נזיל, יש מאמן שקובע והמטרה שלי היא להוכיח לו שאני ראוי".

על הליגה הסקוטית אמר: "גם כשאני הגעתי לסקוטלנד תהיתי לגבי הליגה השניה. אני משחק במועדון גדול ואני ביום יום חי את המהות של לשחק במועדון גדול, עם כל התנאים מסביב. יש משחקים טובים ופחות טובים, אבל אני נמצא במקום טוב. 20 אלף אוהדים מגיעים לראות אותנו בכל משחק. הכדורגל הבריטי מאוד שונה מהישראלי. אני לא יכול לעשות השוואות לשוערים אחרים. זה סוג של כדורגל שונה".

על העובדה שבעבר תפס את אפודת השוער הראשון כשוער מ.ס אשדוד אמר: "כל מקרה לגופו. לכל שחקן יש חובת הוכחה, כשאתה מגיע לנבחרת אתה שם הכל בצד. זה מה שעשיתי בכל פעם שהגעתי לנבחרת. המשחק מול ספרד? אנחנו לא צריכים לספר מה היכולת שלה. זאת אחת הנבחרות הטובות בעולם אבל אסור לנו להתבטל. כמו כל ספורטאי, אתה צריך לעשות את הטוב ביותר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully