וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ערן זהבי יפתח לבד בחוד מול נבחרת ספרד

20.3.2017 / 6:36

אלישע לוי שוקל לפתוח עם שחקן גוואנגז'ו R&F כחלוץ בודד. גם אלמוג כהן, נאתכו ואיינבינדר בתמונת ההרכב, שייקבע לאחר שבצוות המקצועי יבחנו את הכושר בו נמצאים הליגיונרים. ב-17:15: מסע"ת ראשונה לקראת המשחק (חי בוואלה! ספורט)

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
יפתח בחוד? זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי עשוי לפתוח כחלוץ החוד של נבחרת ישראל במשחק בחיחון, מול נבחרת ספרד, ביום שישי במוקדמות גביע העולם 2018 ברוסיה. אלא אם יהיה שינוי של הרגע האחרון, מאמן הנבחרת אלישע לוי מתכנן מערך של ארבעה שחקני הגנה. הבאנקר של לוי במרכז הקישור צפוי להיות אלמוג כהן, ומי שיצטרפו אליו הם ככל הנראה דן איינבינדר וביברס נאתכו.

יש לציין כי לוי יקבל את ההחלטה הסופית רק לאחר הטיסה לספרד משום שהוא מעוניין לבחון מי מהליגיונרים נמצא בכושר מספיק טוב כדי לפתוח ב-11 שלו. כך למשל, בנבחרת סקרנים לגבי הכושר בו נמצא נאתכו. "ביברס חזר מפגרה, אבל עשה מחנה אימונים מצוין וצפוי להיות בכושר טוב", אמרו בנבחרת, שם מרוצים מאוד מהשלישייה שפתחה במשחק באלבניה.

ההתלבטות העיקרית, עושה רושם, קשורה דווקא לשחקני הכנף. בן שהר, טל בן חיים ואפילו דור מיכה, מלך הבישולים של ליגת העל שזומן לראשונה בקמפיין הקודם, עשויים להיכלל ב-11. במרכז ההגנה צפויים לפתוח שיר צדק ואיתן טיבי, כשייתכן מאוד שרמי גרשון ישחק כמגן שמאלי ואילו אלי דסה יפתח בימין. בשער אמור לפתוח אריאל הרוש.

הנבחרת תתכנס אחר הצהריים באיצטדיון רמת גן ותערוך אימון בכורה לקראת המשחק. לפני כן יערוך אלישע לוי מסיבת עיתונאים (17:15, חי בוואלה! ספורט). מחר היא תקיים אימון כפול וביום רביעי תמריא לאוביידו ומשם תעשה את דרכה למלון. 23 המוזמנים ילונו במרכז עד הטיסה, כששחקני הפועל באר שבע, צדק ושהר, יערכו אימון קל. השופט האנגלי, מייקל אוליבר, יהיה זה שינהל את ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully