וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר, דור אלו ודוד קלטינס בסגל נבחרת ישראל לספרד, טל בן חיים הבלם בחוץ

19.3.2017 / 10:54

אלישע לוי פרסם את הסגל למשחק החוץ הקשה ב-24 במרץ במסגרת מוקדמות המונדיאל. החלוץ הלוהט של בית"ר ירושלים זומן, גם כיאל, טואטחה, שהר וזהבי בפנים. ביטון זומן לאחר התקרית, אין נציגים למכבי חיפה

סגל נבחרת ישראל. התאחדות לכדורגל, מערכת וואלה! NEWS
הסגל המלא/מערכת וואלה! NEWS, התאחדות לכדורגל

בעוד חמישה ימים, ב-24 במרץ, תפגוש נבחרת ישראל את נבחרת ספרד במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה. היום (ראשון) פרסם המאמן אלישע לוי את הסגל להתמודדות.

ברשימה מופיעים שחקני בית"ר ירושלים דוד קלטינס, דן איינבינדר ואיתי שכטר, מגן מכבי פתח תקוה דור אלו וגם מלך הבישולים של הליגה, דור מיכה. הבלם טל בן חיים לא זומן לסגל הנבחרת כשהמאמן הלאומי העדיף את איתן טיבי, שיר צדק ורמי גרשון על פניו. גם מגן פרנקפורט, טאלב טואטחה, בפנים. לוי זימן גם את ניר ביטון, קשר סלטיק, זאת למרות העימות בניהם לפני הטיסה לאלבניה. דודו גורש המוצהב לא זומן, כשבוריס קליימן ואופיר מרציאנו יצטרפו לאריאל הרוש. בסגל הנבחרת אין אף נציג למכבי חיפה. בסך הכול, לוי זימן עשרה ליגיונרים מתוך סגל של 23 שחקנים. למכבי תל אביב חמישה נציגים בסגל, לבית"ר ירושלים ארבעה, להפועל באר שבע שניים ולהפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה נציג אחד.

יש לציין כי שניים משחקני הסגל למשחק באלבניה, מאור בוזגלו ואלירן עטר, לא זומנו בגלל פציעה. כפי שכבר פרסמנו, קני סייף שהיה אמור להיות מוזמן למשחק דיווח למנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי על פציעה ואינו נמצא ברשימה. שחקנים נוספים שנגרעו מהסגל הם מיכאל אוחנה, עומרי בן הרוש ונטע לביא.

שחקן נבחרת ישראל דור אלו. ברני ארדוב
הוא בפנים. אלו/ברני ארדוב

הסגל המלא

שוערים: אריאל הרוש, בוריס קליימן, אופיר מרציאנו.

הגנה: איתן טיבי, שיר צדק, רמי גרשון, טאלב טואטחה, דור אלו, אלי דסה, שרן ייני.

קישור: ניר ביטון, אלמוג כהן, בירם כיאל, דן איינבינדר, דוד קלטינס, ביברס נאתכו.

התקפה: ליאור רפאלוב, בן שהר, טל בן חיים, דור מיכה, ערן זהבי, תומר חמד, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully