וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני לא מורה למוטיבציה או מורה למחויבות"

15.3.2017 / 16:24

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בראשון: "מחכה לנו יופי של אתגר מול הקבוצה הטובה בארץ". על קרלסן: "לא צריך להגיע לכל אימון". על הפציעות: "עטר ודמארי לא צפויים להיות בסגל"

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"לתת 100 אחוז בכל משחק זה מאסט בכל ענף". לוזון/שלומי גבאי, שלומי גבאי

אחרי שהתברגה בפלייאוף העליון ברגע האחרון, מכבי חיפה תערוך את משחקה הראשון במסגרת זו ביום ראשון הקרוב מול הפועל באר שבע. רגע לפני המשחק, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים במהלכה דיבר גיא לוזון.

לוזון אמר לקראת הפלייאוף העליון: "ראשית, היה חשוב להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. הקבוצה לא מתרכזת במטרות ארוכות טווח אלא בטווח הקצר. היעד הוא קודם כל לנצח במשחק הבא. שילוב שחקנים צעירים? אין פריבילגיה לצעיר או מבוגר. הכול תלוי בהם. באר שבע הקבוצה הטובה בארץ. ארסנל אינסופי של כשרונות. הם לא הפסידו בטרנר, יש לנו יופי של אתגר. התיקו כמאמן הפועל תל אביב לא רלוונטי. הם פייבוריטים".

על היחסים עם השחקנים: "כל מה שקורה לי מבחינת האינטרקציה עם השחקנים קורה באופן טבעי. תפקידי לא לגרום רק לכך שיהיו תוצאות אלא שכולם יגיעו עם חיוך ורצון לעבוד קשה".

על האמוציות שלו על הספסל: "לגבי זה שאני מטריף את השחקנים, אני יכול לומר שאני והשחקנים מחויבים לתת 100 אחוז. זה מאסט בכל ענף. עובדים הרבה מאוד על דברים מקצועיים כדי שהקבוצה תהיה יותר מחויבת. אני לא מורה מוטיבציה או מורה מחויבות. על הבסיס צריכה לבוא השקעה".

לוזון המשיך: "אם התחלנו לעבוד על העונה הבאה? זה ביני לבין המועדון. גם רשימת הרכש. יהיו הודעות רשמיות וכך צריך להתנהל. לכך הורגלתי באירופה. אני כרגע לא משחרר אף אחד. אני נהנה ועובד ומנסה להשיג את המקסימום. סיכומים נעשה בסוף".

עומר דמארי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך להיעדר. דמארי/אדריאן הרבשטיין

על קרלסן: "אני מדבר איתו. השיחות ביני לבינו יישארו כך. כשעבדתי בברוז' מנהל מקצועי לא היה בכל אימון. זה לא משנה אם הוא נמצא או לא. הוא לא מאמן. אני לא אחראי על תפקודו".

על הפציעות: "לא נראה שעומר דמארי ואלירן עטר יהיו בסגל".

על היכולת: "אנחנו לא יציבים לאורך כל 90 הדקות. יש לנו נפילות אחרי משחק, אבל אנחנו נראים הרבה יותר טוב מאשר מול כפר סבא".

על התנאים בחיפה: "גם למועדונים קטנים באירופה אין מתקנים כמו במכבי חיפה. במועדונים טובים באירופה יש מתקנים כאלה. להרבה מאוד קבוצות באירופה אין תנאים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully