וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות דורשת כ-900 אלף שקל מבני סכנין, שמתנגדת נחרצות

15.3.2017 / 14:14

בהתאחדות לכדורגל דורשים את הכסף, שהגיע לקבוצה בעקבות ממצאי ועדת סול. אבו יונס: "ההתאחדות מתעקשת? אז גם אני מתעקש. הכספים האלה היו לפני תקופתי, מדובר בעוד גיבנת מהעבר"

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. קובי אליהו
לא מוותר. אבו יונס/קובי אליהו

מחלוקת חדשה בין ההתאחדות לכדורגל לבין הנהלת בני סכנין. לוואלה! ספורט נודע כי הנהלת הקבוצה התבקשה להחזיר מיידית 900 אלף שקל - כספים שהגיעו אליה שלא כחוק על פי ממצאי ועדת סול. אותה ועדה, כזכור, מצאה שחלק מהכספים שהיו חסרים בקופת ההתאחדות נעלמו. כעת, ראשי הקבוצות מנסים להגיע למתווה לפיו כל אחת תחזיר חצי מיליון שקלים כדי לפדות את החוב בצורה קולקטיבית, הצעה אליה מתנגדות כמה קבוצות כשבראשן נמצאת מכבי תל אביב.

על פי הדו"ח שהתפרסם, בני סכנין קיבלה בין השנים 2008-2012 כ-900 אלף שקלים, אותם ההתאחדות דורשת כעת. יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, שהשתתף בישיבת המנהלת, הודיע חד משמעית שהקבוצה לא רק מתנגדת להעברת חצי מיליון שקל, אלא הודיע גם שהוא אינו מכוון להחזיר את 900 אלף השקלים והודיע שלמיטב ידיעתו הכספים לא הגיעו למועדון. יש לציין כי באותן שנים אבו יונס לא היה יו"ר המועדון ומי שהיה יו"ר הדירקטוריון היה שהאר חלאיילה, שבשלב זה עדיין לא התבקש לתת עדות האם הכספים אכן הגיעו למועדון. אבו יונס הודיע שהוא אינו מתכוון להתפשר בעניין ושהמועדון לא יחזיר את הכספים. בהתאחדות אגב לא מתכוונים גם הם להתפשר וקבוצות שלא יחזירו את הכסף שמפורט לאן הגיע יזומנו לדיון במוסדות משפטיים.

אבו יונס אישר את הדברים לוואלה! ספורט: "התנגדתי נחרצות וזה מה שאני יכול להגיד. הכספים האלה היו לפני תקופתי, מדובר בעוד גיבנת מהעבר. אני לא יודע לאן הם הגיעו ואם למועדון אבל אנחנו לא מתכוונים להחזיר אותם. ההתאחדות מתעקשת? אז גם אני מתעקש. זה היה לפני תקופתי". תגובתו של שהאר חלאיילה תובא לכשתתקבל.

עוד בנושא

אברהם פאס החליט לשחק גם בעונה הבאה

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully