וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל זועמים על קני סייף, שטוען: דבריי הוצאו מהקשרם

בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל זועמים על הדברים שאמר סייף ("מקווה לקבל זימון מנבחרת ארצות הברית") וטוענים: "אם לא טוב לו שיהגר לשם". סייף טוען שדבריו סולפו: "זה לא מה שאמרתי"

קני סייף שחקן גנט לפני ווילסון אדוארדו שחקן בראגה. רויטרס
באיזו נבחרת הוא יבחר? סייף/רויטרס

בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל זועמים על דבריו של קשר גנט קני סייף אתמול (שלישי) בראיון ל-ESPN. על פי הציטוטים סייף אמר שיעדיף לשחק בנבחרת ארה"ב, וסוכנו דודו דהאן אמר ש"ההחלטות בישראל מתקבלות על פי שיקולים פוליטיים".

בנבחרת אמרו ש"אם סייף כל כך רוצה לשחק בנבחרת ארה"ב, אולי כדאי שיהגר לשם. הוא זומן למשחק נגד איטליה, מקבל כאן הערכה, ואמור היה להיות מזומן גם למשחק נגד ספרד", אמר בנבחרת, "לא מקובל ששחקן יתבטא בצורה הזאת, ובטח שלא מכובד שנציגיו מבקרים את התנהלות המדינה".

עוד בנושא:

קני סייף ל-ESPN: "אני מקווה לקבל זימון מנבחרת ארצות הברית"

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
מספיק טוב בשביל נבחרת ארה"ב? סייף/GettyImages

אגב, בהתאחדות לכדורגל בדקו האם מדובר בהפרה של כללי הקוד האתי (שאוסרות על שחקן נבחרת להתבטא נגד המדינה או נגד הנבחרת), אך כרגע השחקן לא יעמוד לדין. בהתאחדות טענו שהדברים שהושמעו נגד המדינה והנבחרת נאמרו על ידי הסוכן דהאן ולא על ידי השחקן עצמו, וגם מאחר שלא הוגשה תלונה רשמית בנושא.

סייף מסר בתגובה לווואלה! ספורט כי דבריו הוצאו מהקשרם. סייף אמר: "מה שנכתב זה לא מה שאמרתי. כתב שאל אותי מה אעדיף אם יגיע זימון משתי הנבחרות. אמרתי שארה"ב זו נבחרת שמגיעה למונדיאלים, כך שההחלטה תהיה קשה. אולי הפציעה באה בזמן, כדי שאוכל לקבל החלטה ברוגע".

אגב, בנבחרת ישראל כבר ערכו בירור עם סייף בנוגע לאפשרות שיוזמן למשחק ומל ספרד, אך הוא שוחח עם מנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי והודיע לו שהוא פצוע ולא יוכל להגיע להתכנסות.

עוד באותו נושא

קני סייף ל-ESPN: "אני מקווה לקבל זימון מנבחרת ארצות הברית"

לכתבה המלאה
קני סייף שחקן גנט. רויטרס
מעורר סערה. סייף/רויטרס

סאם בורדן מ-ESPN כתב טור שעסק בשאלה מדוע סייף לא מקבל זימון לנבחרת ארה"ב. ברוס ארנה מאמן הנבחרת צפוי לפרסם היום את הסגל שלו שלא צפוי לכלול את סייף ובורדן תוהה: "סייף שיחק בהצלחה במדי גנט בליגת האלופות בעונה שעברה והיה בורג מרכזי בהצלחה שלהם. בחודש שעבר הוא שיחק 90 דקות בשני המשחקים מול טוטנהאם בליגה האירופית ו-76 דקות מול גנק בשמינית הגמר, עם רזומה כזה, איך זה שהרוב הסיכויים הם שסייף לא יקבל זימון לנבחרת ארה"ב?".

בורדן טוען עוד כי ארה"ב עוקבת אחרי סייף וראשי הנבחרת שלחו נציגים לאחד המשחקים של גנט בליגה האירופית מול טוטנהאם ואלו העריכו כי לא בטוח שסייף הוא שחקן שיכול לשדרג את הקישור ההתקפי של הנבחרת, כאשר פביאן ג'ונסון, כריסטיאן פולישיץ' ומייקל בראדלי צפויים לשחק בעמדות הללו.

טיילור טוולמן, ששיחק בנבחרת האמריקאית בין 2002 ל-2008, ומפרשן עבור ESPN, טוען שהוורסטיליות של סייף והפוטנציאל שלו צריכים להפוך אותו למועמד לגיטימי לנבחרת של ארנה: "הוא שחקן שמאלי שמעדיף לשחק בכנפיים. למה לא לזמן אותו עם הניסיון שיש לו בליגת האלופות ועם ההתלהבות שיש בו לייצג את הנבחרת הלאומית של ארה"ב? אני חושב שזו תהיה טעות לוותר עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully