וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי פנאתינייקוס תעצור את טאו?

ליאור וייץ

6.11.2002 / 13:04

בקבוצה הספרדית יודעים שנצחון גם הערב על אלופת אירופה תהיה כבר הצהרת כוונות רצינית לגבי הזכיה בתואר. מלאגה, מעודדת מאד מהנצחון ביד אליהו, אמורה לחלוף גם על פני סיינה. בבית א': פילזן אצל סקיפר


המחזור הקרוב ביורוליג, שיתחיל כבר הערב, יפגיש את אלופת אירופה פנאתינייקוס מול הקבוצה הבלתי מנוצחת בבית ב', הבית של מכבי ת"א, טאו ויטוריה. המגרש בטאו, שתארח את המשחק, צפוי להיות מלא עד אפס מקום ובקבוצה יודעים היטב שנצחון גם הערב על הקבוצה היוונית, תהיה הצהרת כוונות רצינית ביותר לקראת השלבים המכריעים יותר ביורוליג.

מלאגה, מעודדת מאד מהנצחון על מכבי ת"א ביד אליהו בשבוע שעבר תארח בבית את סיינה האיטלקית. לשתי הקבוצות אותו מאזן ואותו מספר נקודות ונצחון הערב יוכל לתת לכל אחת מקדמה לקראת ההעפלה לשלב הבא.

במשחק נוסף בבית של מכבי תארח בודצ'נוסט את ז'אלגיריס קובנה. שתי הקבוצות עם המאזן הגרוע ביותר בבית והמשפגש בינהם קרוב לודאי יוכל רק לקבוע מי תסיים אחרונה בבית.

בבית א' ממתינים כולם למפגש מחר בין ברצלונה לבנטון טרוויזו אך כבר הערב יערך מפגש מסקרן בין איטלקיה אחרת, סקיפר בולוניה שתארח את אפס פילזן הטורקית. נצחון של פילזן והיא תוכל להעפיל זמנית לראשות הבית עד למשחק מחר בין הראשונה לשניה.

עוד בבית א' א.א.ק אתונה המאכזבת, ללא אף נצחון מארבעה משחקים, תארח את פו אורטז.

במשחק יחיד בבית ג' תארח פרטיזן בלגרד את ורוצלאב הפולנית. בלגרד, לאחר הנצחון המפתיע בחוץ מול אולימפיאקוס, תנסה להמשיך בשרשרת הנצחונות גם על הקבוצה הלא יציבה מפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully