וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אישרה, ראובן עובד שוחרר למעצר בית למשך 48 שעות

14.3.2017 / 14:39

שחקן העבר, שנעצר לאחר שנתפס בדירה בבאר שבע עם סמים מסוגים שונים, קיבל את הסכמת המשטרה ושוחרר למעצר בית. עורכות דינו: "כדורגל משחקים 90 דקות, והדבר נכון גם לגבי חקירה פלילית"

ראובן עובד הכדורגלן לשעבר בבית המשפט. יניר יגנה
48 שעות בבית. עובד/יניר יגנה

שחקן העבר, ראובן עובד, שנעצר לאחר שנתפס בדירה בבאר שבע עם סמים מסוגים שונים, שוחרר היום (שלישי) למעצר בית של 48 שעות, לאחר שקיבל את הסכמתה של משטרת ישראל.

כזכור, עובד נעצר לאחר שנתפס בדירה בבאר שבע עם סמים מסוגים שונים. מדוברות מרחב נגב נמסר כי בדירה נמצאו עשרות בקבוקונים ואריזות שונות של חומר החשוד בסם מסוג LSD. עורכות הדין מירי שיין ונטלי אוטן המייצגות את עובד מסרו בתגובה: "כמו שאמרנו מתחילת הדרך, כדורגל משחקים 90 דקות, והדבר נכון גם לגבי חקירה פלילית. את שידענו ברגע הראשון, קרי שראובן עובד אינו קשור לפרשייה וחף מכל פשע, קיבל ביטוי היום בבית המשפט על דרך שחרורו".

עובד נחשב לכישרון ענק ולפספוס גדול לא פחות של הכדורגל הישראלי. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וב-2001 עלה לקבוצת הבוגרים של המועדון. כבר בעונתו הראשונה זכה עם הצהובים באליפות, בעונה שלאחר מכן התכבד בהבקעת שער במשחק האליפות של מכבי תל אביב. לאחר שסיים את דרכו בקבוצה, ב-2004, החל במסע הנדודים בליגת העל וסיים אותו בליגות הנמוכות. הוא עבר בהפועל חיפה, בני יהודה, הפועל תל אביב, מכבי נתניה, בני סכנין, הפועל פתח תקוה, הפועל ניר רמת השרון, הכח רמת גן, גראצר האוסטרית, עירוני קרית גת, הפועל מחנה יהודה, מ.ס. באר שבע, הפועל מורשה רמת השרון ואליצור יפו תל אביב.

עוד בנושא

ראיות נוספות נגד ראובן עובד: מעצרו הוארך בעוד שישה ימים
ראובן עובד נעצר בחשד לסחר בסמים: "טען כי אין לו מה להסתיר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully