וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "אין שום לחץ. להיפך, אני רגוע ובטוח שנעמוד ביעדים שלנו"

14.3.2017 / 15:00

על אף שבית"ר ירושלים ספגה הפסד שלישי ברציפות, הבעלים לא מודאג: "מאמין בצוות המקצועי וביכולת של השחקנים שלנו להצעיד את הקבוצה קדימה". מימר על קלטינס: "קיבלנו אותו בחזרה"

יוסי ציפקיס

1. ניצנים של משבר?

למרות המחמאות בנוגע ליכולת אמש (שני) בבאר שבע, בית"ר ירושלים רשמה הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות. בשבוע הבא הצהובים-שחורים יתארחו אצל מכבי פתח תקוה בניסיון לצמק את הפער במסגרת המאבק על המקום השלישי. הפסד נוסף עלול לסמן ניצנים של משבר. שרון מימר נשאל על כך בסיום ואמר: "אין מה לחשוב על זה. אנחנו משחקים טוב וצריכים לחשוב איך לנצח את המשחק הבא. בשני המשחקים האחרונים היינו טובים, הגענו להרבה הזדמנויות והיינו ראויים לנקודות כך שלא נחשוב שלילי. נבוא למשחק הבא במטרה לנצח ולחזור למסלול".

"אנחנו נמצאים לפני תחילת משחקי הפלייאוף, מה שנקרא מאני-טיים, ואני משוכנע שלאור היכולת הגבוהה והמשחק ההתקפי המלהיב שהקבוצה מציגה בשבועות האחרונים, נצליח לעמוד במטרות שהצבנו לנו", אמר אלי טביב. "נכון, לא ניצחנו בשני משחקי הליגה האחרונים אבל בהחלט עלינו על היריבות שלנו ורק חוסר מזל שגם הוא חלק מהמשחק, מנע מאיתנו את הנקודות. יש לנו קבוצה טובה ואיכותית, ואני מאמין בצוות המקצועי וביכולת של השחקנים שלנו להצעיד את הקבוצה קדימה, לכן אין שום לחץ אלא ההיפך - אני רגוע ובטוח שנעמוד ביעדים שלנו. עבודה קשה מביאה לבסוף את התוצאות שעבורינו הן לשחק כפי שמצופה מקבוצה כמו בית"ר ירושלים".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הפסידה להפועל באר שבע 2:1
שכטר: "ראינו בית"ר חזקה שמסתכלת לכל קבוצה בעיניים"

שחקן בית"ר ירושלים דן מורי. ברני ארדוב
רק לא עוד הפסד בשבוע הבא. מורי/ברני ארדוב

2. דוד קלטינס חזר לעצמו

מימר נשאל על דוד קלטינס, שהמשיך לקבל קרדיט גם כשחלה ירידה מסוימת בכושרו: "אני חושב שקיבלנו אותו בחזרה היום. המשכנו לתת לו לשחק גם בתקופה פחות טובה וכשהיה חסר לו ביטחון כי כך צריך לעבוד עם שחקנים. הוא החזיר ובגדול, בא נכון למשחק ועשה את העבודה שלו כמו שצריך".

קלטינס עצמו אמר: "הייתה לי תקופה לא טובה, בעיקר במשחקים האחרונים, אבל נתנו לי גב והאמינו בי. החוזה החדש שקיבלתי שידר אמון בי לעתיד. אני לא יודע אם זה הלחיץ אותי, פשוט הייתה תקופה פחות טובה. באנו למגרש קשה כמו טרנר ושיחקנו טוב. הגענו למצבים וחבל שהפסדנו, אבל ניקח את הדברים הטובים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו מול שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. ברני ארדוב
"הייתה לי תקופה לא טובה, אבל נתנו לי גב". קלטינס/ברני ארדוב

3. חן דילמוני נראה מדוכדך

לא מעט שחקנים מלמלו בסיום את המילה "פראיירים". איתי שכטר נשמע אומר: "די לחלק מתנות, די. זה קורה ביותר יותר מדי משחקים". חן דילמוני, שלקח על עצמו את האשמה בספיגת השער הראשון נראה מדוכדך מאוד בחדר ההלבשה. המגן הסביר לחבריו כי חש שחסוס רואדה לוקח את הכדור בגליץ' וניב זריהן התגנב מאחוריו. בבית"ר חיזקו את דילמוני ואמרו: "הייתה לו מחצית ראשונה מצוינת. חבל על הטעויות האלה וחוסר הריכוז, אבל לומדים מהדברים האלה. אם היינו מנצלים את המצבים שלנו בחצי הראשון לא היינו מתעסקים בזה".

שחקן בית"ר ירושלים חן דילמוני מול שחקן הפועל באר שבע ניב זריהן. ברני ארדוב
רגע של חוסר ריכוז. דילמוני/ברני ארדוב

4. אריק סאבו וחוסר המזל

אריק סאבו לא מצליח לכבוש שער שדה בבית"ר ירושלים. אתמול הוא שוב היה קרוב, אבל הדביק את הכדור לקורה. בסיום הוא אמר: "אין לי מזל כאן, הכדור לא רוצה להיכנס". סאבו שזומן שלשום לנבחרת סלובקיה, גם קיבל שני כדורים במצבים מצוינים שפשוט ברחו לו מהרגליים.

5. התכניות לעונה הבאה

השבוע אמורות להתחיל השיחות בין אלי טביב לדן איינבינדר ונציגו אבי נמני. בשלב הראשון צפויים פערים לא קטנים בין הצדדים, אך הצדדים ימשיכו לדון כדי לצמצם אותם. גם לגבי חסוס רואדה יתחילו שיחות על חוזה לעונה נוספת. בבית"ר הבהירו לנציגיו של אנטואן קונט כי האופציה עליו תמומש. מרסל הייסטר אמור לחזור לאימונים בסוף השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully