וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוס סנטוס למכבי פתח תקוה: "אשתי רוצה לעזוב את ישראל"

13.3.2017 / 11:47

אחרי שסירב לחתום על חוזה, הבלם הברזילאי שמחוזר על ידי שני מועדונים גדולים בישראל ומחזיק בהצעות מאוסטריה וקפריסין, הודיע כי הנטיה היא לעזוב במאי. דריכות לקראת בית"ר

שחקן מכבי פתח תקוה, אליסון דוס סנטוס. אדריאן הרבשטיין
בדרך לחו"ל? אליסון דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

הבלם הברזילאי של מכבי פתח תקוה, אליסון דוס סנטוס, עשה עוד צעד בדרך למימוש השאיפות שלו בעונה הבאה – לשחק במועדון גדול יותר. אחרי שנפגש לאחרונה עם אבי לוזון וסירב לחתום על חוזה חדש, הבלם נפגש שוב עם ראשי המועדון והודיע להם: "אשתי מעוניינת לעזוב מיידית את ישראל, אני נוטה לעזוב מיד בתום העונה".

"אליסון טוען שאשתו לא רוצה להישאר כאן וזה לגיטימי מבחינתו. טוב לו במכבי פתח תקוה ונעשה הכל כדי להשאיר אותו כאן. אבל ההחלטה הסופית תהיה של המשפחה. אנחנו מאמינים שאם הוא יישאר בישראל, הוא ישחק אצלנו", אישרו במועדון. כזכור, לאחרונה דיווחנו כי השחקן מחוזר באוסטריה וינה ובמועדונים מקפריסין. דוס סנטוס עצמו סיפר לשחקנים כי הוא עשוי לעזוב לאוסטריה או קפריסין מיד בסיום העונה וסוכניו מנהלים מגעים עבורו.

קובי רפואה העניק מנוחה לשחקניו, שלא יתאמנו היום. במעודון ישנה אכזבה גדולה מההפסד לאשדוד. כזכור, לאחר המשחק התבטאו במועדון כי חלק מהשחקנים "הגיעו עם האף למעלה". רפואה ערך אסיפה בעקבות ההפסד ואמר: "הייתם צריכים להיות יותר מחויבים. נבוא לפלייאוף בידיעה שהכל בידיים שלנו. צריך להחזיק במקום השלישי". שחקנים תיארו כי המאמן היה רגוע יחסית. "אין טעם לצרוח עליהם", הסבירו במועדון.

במועדון ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. "אם ננצח, סיכוי גבוה מאוד שנהיה באירופה", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully