וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף היה אמור לקבל זימון לסגל הנבחרת, אבל נפצע וייעדר

קשר גנט סובל מדלקת בשרירי הבטן והודיע לראשי נבחרת ישראל כי הוא לא יוכל להגיע להתכנסות לקראת ספרד בעוד פחות משבועיים. הצוות הרפואי של קבוצתו הורה לו לנוח כשלושה שבועות

קני סייף שחקן גנט. רויטרס
נמצא בתקופה הכי טובה בקריירה. סייף/רויטרס

קני סייף ייעדר כשלושה שבועות ולא יוזמן לסגל נבחרת ישראל לקראת משחק החוץ נגד ספרד בעוד פחות משבועיים כפי שהמאמן אלישע לוי תכנן. קשרה של גנט הבלגית כבר הודיע לראשי הנבחרת כי הוא לא יוכל להגיע להתכנסות. נבחרת ישראל תתארח ב-24 במרץ באצטדיון אל מולינון שבגיחון, למשחק במסגרת המחזור החמישי במוקדמות מונדיאל 2018.

אתמול לפני משחקה של גנט נגד מכלן (0:3 לגנט), סייף הרגיש כאבים עזים בשרירי הבטן. הצוות הרפואי של המועדון ערך בדיקה ראשונית וממנה עולה שהוא סובל מדלקת. סייף בן ה-23 הצטווה לנוח שלושה שבועות ולכן הוא בכל מקרה לא יוזמן למשחק נגד ספרד. בעוד כמה ימים הוא יעבור בדיקת נוספת בתקווה לשלול דיאגנוזה חמורה יותר מדלקת.

סייף שמשחק בגנט בשנתיים וחצי האחרונות, הפך לשחקן הרכב קבוע בקבוצתו והוזכר כמועמד לעבור לקבוצות מליגות בכירות יותר. העונה הוא כבר שותף ב-41 משחקים בכל המסגרות. לאור העובדה שהוא נולד בארה"ב ומחזיק באזרחות אמריקאית, עלתה לא פעם אפשרות שהוא יוזמן לנבחרת הפסים והכוכבים.

* ליגיונר נוסף שנפצע בסוף השבוע הוא מרואן קבהא, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי. הקשר נפגע במשחק האחרון של מאריבור מול אלומיני (1:4) בליגה הסלובנית והוחלף כבר בדקה ה-27. הוא יעבור בדיקה וצפוי להיעדר כשלושה-ארבעה שבועות. קבהא: "זה קרה לי באחת התקופות הטובות בקריירה, כשאנחנו מובילים בתשע נקודות את הטבלה. לצערי אני סובל מקרע בשריר הירך האחורי ואחרי הבדיקה אדע מה מצבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully