וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים מודה: "לפני המשחק רצינו לסיים במקום האחרון"

13.3.2017 / 9:01

מאמן אשקלון יודע כי הגרלת המשחקים לא האירה לו פנים: "ההגרלה של מקום 14 הרבה יותר טובה מ-13 ו-12 אבל זו לא תוכנית כבקשתך". שניר משען: "אין לי ספק שנישאר בליגה"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. קובי אליהו
העדיף לסיים אחרון? יובל נעים/קובי אליהו

בהפועל אשקלון היה לחץ גדול מאוד לקראת המשחק מול בני יהודה אתמול (ראשון). הניצחון של הפועל כפר סבא ערב קודם בקרית שמונה טרף מעט את הקלפים ובאשקלון חשו כי חייבים לחזור עם שלוש נקודות מהמושבה. על אף העובדה כי חזרו עם נקודה, עדיין ישנה אופטימיות במועדון שאפשר להישאר בליגה.

יובל נעים: "אחרי ששומעים את התוצאות של אתמול היה לחץ. עמדנו כמו קבוצה טובה, הגענו למצבים ויזמנו אבל שמגיעים ל7-8 מצבים ולא הבקענו, אנחנו מחצי מצב כזה מקבלים גול. לפני המשחק רצינו לסיים במקום ה-14, ההגרלה שלהם מצוינת וטובה יותר ממקום 13 ו-12. אבל אם לא לפחות שהיינו מנצחים אבל זאת לא תכנית כבקשתך".

נעים הוסיף: "צריך להפסיק לתת פור ליריבות, יותר מדי טעויות ואיבוד נקודות. השארתי קבוצות במצבים יותר קשים ואני מאמין עד הרגע האחרון".

המגן שניר משען הוסיף: "הגענו להמון מצבים ונראינו טוב. היינו צריכים להבקיע, אבל אני מאמין שאם נמשיך ככה כבר במשחק הבא זה ייראה יותר טוב גם בנקודות. הרגל המסיימת זה משהו שחסר לנו, אבל אני באמונה שלמה ששבוע הבא נתחיל את הפליי אוף כמו שצריך, אין דרך חזרה בפלייאוף".

לגבי היריבות: "אין לי ספק שנישאר בליגה. אנחנו מוכנים לזה מבחינה מנטאלית ופיזית, כולנו מאוחדים ובעזרת שם נישאר בליגה. הקהל שלנו גם מאמין, הגיע ודוחף ויחד כולנו נשאיר את המועדון הזה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully