וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת סכנין תיפגש עם אבוקסיס: "אחרי הרבה זמן מצאנו מאמן מתאים"

12.3.2017 / 9:23

אנשי המועדון ייפגשו עם המאמן כדי לדון בעתידו. בקבוצה העבירו לאבוקסיס הצעה ודורשים תשובה מהירה. פאס נראה כעוס לאחר המשחק, גורמים: "הוא לא אוהב את החגיגות למרות יכולת לא טובה"

יוסי ציפקיס

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס ייפגש השבוע עם אנשי המועדון כדי לדון בעתידו. בסכנין העבירו הצעה לאבוקסיס והודיעו לו שהם רוצים תשובה מהירה, כאשר המאמן הבטיח שאחרי הפגישה השבוע הוא יחליט על עתידו.

בסכנין נחושים להשאיר את המאמן ואמרו: "אחרי הרבה זמן מצאנו מאמן שמתאים למקום", אמר גורם בהנהלה. "יש כאלה שאפילו מוכנים לתת לו סעיף יציאה לחו"ל או לקבוצה גדולה אבל כעת כשכל הקבוצות הגדולות סגורות הכי טוב עבורו להישאר בסכנין. זה מועדון גדול, לא סתם אנחנו שנתיים ברצף בפלייאוף העליון".

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
יישאר או יעזוב? אבוקסיס/יוסי ציפקיס

בקבוצה חגגו שעות ארוכות אחרי התיקו עם הפועל תל אביב את העלייה לפלייאוף העליון, כאשר כעת בסכנין כבר יש כאלה שמכוונים להשיג כרטיס לאירופה דרך המקום הרביעי. "לא נבוא להתבטל בפלייאוף. הראינו כעונה שאנחנו מסוגלים להכל. המקום הרביעי חשוב לנו".

מי שלא הרבה לחגוג עם השחקנים הוא הבלם אברהם פאס. פאס עמד בחדר ההלבשה ושוחח ארוכות עם המנכ"ל חאלד קאסום כשהוא נראה כעוס מאוד. לשחקנים אמר הבלם שהוא לא חש בטוב, אך גורמים בקבוצה אמרו שהבלם כועס כבר תקופה ארוכה על כך שבמועדון חוגגים למרות יכולת לא טובה לטענתו של הבלם.

מנכ"ל המועדון חאלד (דוכי) קאסום העביר מסר לשחקנים לפיו אלו שאין להם מענקי עלייה בחוזה יזכו לצ'ופר מהקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully