וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם גיא לוזון וגם גילי ורמוט טוענים: "עשינו זאת כנגד כל הסיכויים"

11.3.2017 / 22:48

במכבי חיפה חגגו את ה-0:2 על הפועל רעננה והכרטיס לפלייאוף העליון. המאמן: "הייתי בחרדות קשות אחרי אשדוד, היה מתח גדול בקבוצה ועמדנו באתגר יפה". הקשר: "שמח שיצאנו מהמבוכה הזאת"

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כמה לחץ השתחרר. לוזון/ברני ארדוב

מכבי חיפה עשתה זאת. הירוקים ניצחו הערב (שבת) 0:2 את הפועל רעננה ועלו לפלייאוף העליון, כשבמשחק המקביל עירוני קרית שמונה אכזבה והפסידה 2:1 להפועל כפר סבא. גיבור הערב היה גילי ורמוט, שכבש בשני פנדלים (20, 45) אחרי שתי עבירות ברחבה על עמית זנטי.

"אבן נגולה מעל ליבי", הודה גיא לוזון בסיום. "אם לומר את האמת, אחרי ההפסד מול אשדוד הייתי בחרדות קשות שנסבול בפלייאוף התחתון. אני שמח שבסופו של דבר עשינו את העבודה כנגד כל הסיכויים, עשינו את זה בצורה טובה. היה הרבה מתח בקבוצה, אף אחד לא רוצה שיהיה לנו את הכתם הזה של הפלייאוף התחתון ועמדנו באתגר יפה. צריך להיכנס לפרופורציות, זה לא מאבק אליפות ולא ירידת ליגה, אבל זה חשוב מאוד שנהיה בפלייאוף העליון. כל השבוע אמרתי לשחקנים להתרכז רק בעצמנו, זה כל מה שחשוב. המטרה הראשונה כשהגעתי היתה לחזור לנצח, בארבעת המשחקים האחרונים ניצחנו שלוש פעמים וזה לא רע, אבל יש עוד הרבה מה להשתפר".

המאמן הירוק נשאל על בחירת ההרכב המפתיעה שלו ואמר: "קל לי מאוד לקבוע את ההרכב, מבחינתי אין שום דבר אם זה זר, ישראלי, צעיר, מבוגר, מי שאני חושב שהכי ראוי לשחק באותו שבוע משחק". על גילי ורמוט אמר: "הוא משתפר, במחויבות, בתנועה, עם הכדור, אבל הוא יכול הרבה יותר".

עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה את הפועל רעננה 0:2 ועלתה לפלייאוף העליון

גם דודו דהאן מבסוט

גילי ורמוט עצמו אמר בסיום: "אגיד את הקלישאה - זה לא רק אני, זו כל הקבוצה. אני מרגיש מצוין ובכושר טוב, מקבל את הגיבוי וחופש הפעולה לעשות מה שאני רוצה. כנגד כל הסיכויים העפלנו לפלייאוף. בתחילת העונה לא פיללנו למצב הזה. אני שמח שיצאנו מהמבוכה הזו, שמח שהדברים מתחברים לי לאחרונה, אני לומד דברים חדשים מכל מאמן, גם מגיא. עכשיו יש לנו על מה לשחק".

בסיום המשחק היו חגיגות צנועות יחסית בחדר ההלבשה. גורמים במועדון אמרו בסיום: "היה כאן הרבה מתח במהלך השבוע וחשש גדול שלא נעלה לפלייאוף גם בגלל העניין המקצועי וגם בגלל העניין הכלכלי. זה עדיין לא הישג עצום, אבל הייתה כאן איזושהי התפרקות של לחץ".

תור כריסטיאן קרלסן, שצפוי להיפגש עם יעקב שחר ולהיפרד ממכבי חיפה בקרוב, צייץ: "תודה רבה לאוהדים שלנו שנשארו איתנו לאורך תקופה מתסכלת מאוד בתחילת העונה, אתם הטובים ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גילי ורמוט חוגג/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד חיים סילבס סיכם: "תחושת החמצה, שיחקנו כדורגל לא פחות טוב ממכבי חיפה, המשחק היה פתוח ותפסנו את חיפה כשהיא לא בשיאה. היינו צריכים להוציא מהמשחק הזה יותר. נדבקה בנו סטיגמה, אנחנו משחקים התקפי, לוחצים, ובגלל שאנחנו לא מבקיעים הרבה אומרים שאנחנו קבוצה הגנתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully